Főoldal  >  irodahelység  >  Hungary  >  Budapest  >  Budapest Bank Center irodahelység

Lépjen kapcsolatba velünk

(+36) 1 474 8200

Budapest Bank Center irodahelység

Gyors árajánlat kérése

 

Online foglalás

Személyes látogatás

 

10%-OT SPÓROLHAT

Amennyiben online foglal Tárgyalót

* Az általános szerződési feltételek érvényesek

Hasonló irodahelység itt: Budapest és a közelben
Budapest EMKE, Budapest
Budapest, President Centre, Budapest
  • Leírás
  • Térkép

Budapest Bank Center

Bank Center, Citibank Torony, 1054 Szabadsag ter 7, Budapest, 1054

A Bank Központ, Budapesti irodaterület egy kiváló minőségű és rangos épületben, Budapest 5.-ik kerületében, a központ szívében, a Duna Pesti oldalán található. Az irodaterület a népszerű, egyedülálló építészettel rendelkező épület első és második emeletén helyezkedik el, kiváló hozzáféréssel az 5. kerület kereskedelmi és adminisztrációs szervezeteihez, beleértve a Parlament és minisztériumok épületét, valamint a város fő pénzügyi központját és számtalan boltot és egyéb irodát. A város egyik erősségét a logisztikai vállalatok képviselik, emellett országos és nemzetközi vállalatok székhelyei találhatók itt, beleértve Magyarország legnagyobb bankját, az OPT-t. Budapest egy jelentős rendezvény és turisztikai központ, jelentős számú szolgáltatási céggel, amelyek ezen szektorokat támogatják.

Útbaigazítás
  • Lépjen kapcsolatba velünk
  • Szolgáltatások
  • Kényelmi szolgáltatások

Nagyon örülnénk, ha hallanánk Ön felől

Értékesítés (+36) 1 474 8200

Hívjon mindenfajta foglalással kapcsolatos és általános tájékoztatásért, vagy a helyszínnel kapcsolatos részletesebb információkért.

Cím

Bank Center, Citibank Torony, 1054 Szabadsag ter 7, Budapest, 1054

Tel: +36 1 474 8100
Fax: +36 1 474 8181

Recepció

H-P
Szo/V
  • Üzleti társalgó
  • Napi iroda
  • Tárgyaló
  • irodahelység
  • Virtuális iroda
  • Hot Desk

Egy iroda, ahol a saját elképzelései alapján bármikor dolgozhat

tól Ft2 999

Dolgozzon hatékonyan útközben is

Olyan csendes és nyugodt környezetet, valamint az üzleti tevékenységet segítő szolgáltatásokat és egyedi támogatást kínál a Regus business lounge, amelyekkel a kávézók és a szállodák egyszerűen képtelenek versenyezni.

Kényelmes, jól felszerelt munkahelyek dedikált adminisztratív támogatással

Kapcsolatépítési lehetőség az Önéhez hasonló területen dolgozó szakemberekkel

INGYENES WiFi

INGYENES frissítők

Napidíjas irodák. Kezdőár:

Csendes, nyugodt környezetben dolgozhat, irodájától távol is ugyanolyan hatékony lehet, mintha a saját íróasztalánál ülne.

A napidíjas irodák tökéletes megoldást jelentenek azoknak, akik sokat utaznak, vagy akik professzionális munkakörnyezetre vágynak

Professzionális adminisztratív segítségnyújtás a helyszínen

Privát vagy közösségi munkakörnyezet tetszőleges létszámnak

DIJMENTES és biztonságos Wi-Fi és frissítő

Nyomtatók, szkennerek és fénymásolók

Tárgyalások egyszerűen. Kezdőár

Bármilyen jellegű megbeszéléshez van megfelelő helyiségünk

Próbálja ki a világ legnagyobb tárgyalóhelyiség-hálózatát, találkozzon személyesen partnereivel, vagy szervezzen videokonferenciát csapatunk maximális támogatásával

DIJMENTES internet

DIJMENTES flipchart-tábla, törölhető írótábla és filctoll

INGYENES ásványvíz

Dolgozzon úgy, ahogy szeret

...A Regus megoldásainak használatával csak azért fizet, amire valóban szüksége van

Kis és nagy cégeknek, fiókvállalatoknak vagy értékesítési irodáknak, ügynökségeknek és tanácsadó cégeknek alkalmas munkakörnyezet – a Regus minden pénztárcához és minden munkastílushoz kínál megoldásokat.

Bárhol és bármikor, mindennel ellátjuk, ami a hatékony munkához szükséges.

Virtuális irodai csomagok

tól Ft24 900

A Regusra számíthat, ha szeretné lenyűgözni partnereit

Egy helyi cím és egy helyi telefonszám, amelyet cége nevében veszünk fel, hatalmas előnyhöz juttathatja az üzleti életben

Szakképzett csapatunk fogadja hívásait, és kezeli levelezését. Presztízsértékű üzleti címek közül választhat, és használhatja a Regus nemzetközi irodaház-hálózatát.

Sőt, akár privát irodát is bérelhet bármelyik irodaházunkban.

Hot desks

Élettel teli, közös munkakörnyezet

Co-working irodáinkban asztalt bérelhet, és Önhöz hasonló gondolkodású emberek között dolgozhat egy olyan nyitott, együttműködő közösségben, amilyet máshol nem talál

A munkavállalói részére nyújtott költséghatékony shared desk szolgáltatás.

Tökéletes megoldás a kapcsolatépítéshez és a jövőbeni együttműködésekhez

Rugalmas feltételek igény szerint

Nyomtatók, szkennerek és fénymásolók

Professzionális adminisztratív segítségnyújtás a helyszínen

Kényelmi szolgáltatások

  • 24 órás nyitva tartás
  • Áruértékesítő automaták
  • Műholdas tévé
  • Tárgyalók
  • Városközponti elhelyezkedés
  • 24 órás, zárt rendszerű, kamerás felügyelet
  • Biztonságos parkolás teremgarázsban
  • RegusNet nagy sebességű internet
  • Tömegközlekedési csomópontok a közelben
  • Videokonferencia-szoba
  • Álmennyezet
  • Elevator
  • Szendvicsek
  • Üzleti társalgó

Hívjon ma (+36) 1 474 8200

Work your way

35.L