Főoldal  >  irodahelység  >  Hungary  >  Budapest  >  Budapest, Ujbuda Allee Corner irodahelység

Lépjen kapcsolatba velünk

(+36) 1 474 8200

Budapest, Ujbuda Allee Corner irodahelység

Gyors árajánlat kérése

 

Online foglalás

Személyes látogatás

 

10%-OT SPÓROLHAT

Amennyiben online foglal Tárgyalót

* Az általános szerződési feltételek érvényesek

Hasonló irodahelység itt: Budapest és a közelben
  • Leírás
  • Térkép

Budapest, Ujbuda Allee Corner

Allee Corner, Október huszonharmadika utca 8-10., Budapest, 1117

Az Allee Corner irodahelyiség Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő központi részén, egy díjnyertes irodaközpontban található. Az Újbuda városrész szívében, kiemelten előnyös helyen, a forgalmas kereskedelmi útnak számító Október huszonharmadika utca és Bercsényi utca kereszteződésénél található, „A” osztályú épület első emeletén lévő központ élvezi a helyszín biztosította előnyöket. Az ablakok által dominált külső kialakítás és az átrium természetes fényt biztosít az összes helyiségben, ugyanakkor az irodahelyiség saját parkolóhoz, valamint helyszíni felszereltséghez való hozzáféréssel is rendelkezik. Az irodahelyiség számos szolgáltatási és szórakoztatási lehetőség közelében található, jó közlekedési csatlakozásokkal rendelkezik, pusztán két percre található a Dunán átívelő Petőfi hídtól, gyors hozzáférést biztosítva a város fő ütőereinek számító utakhoz. Budapest európai szinten ismert és elismert banki és pénzügyi szolgáltatásairól, ám a főváros valójában sokrétű gazdasággal büszkélkedhet, melyben minden iparág képviselteti magát.
Útbaigazítás
  • Lépjen kapcsolatba velünk
  • Szolgáltatások
  • Kényelmi szolgáltatások

Nagyon örülnénk, ha hallanánk Ön felől

Értékesítés (+36) 1 474 8200

Hívjon mindenfajta foglalással kapcsolatos és általános tájékoztatásért, vagy a helyszínnel kapcsolatos részletesebb információkért.

Cím

Allee Corner, Október huszonharmadika utca 8-10., Budapest, 1117

Tel: + 0036 1 882 3500
Fax: + 0036 1 882 3501

Recepció

H-P
Szo/V
  • Napi iroda
  • Tárgyaló
  • irodahelység
  • Virtuális iroda
  • Hot Desk

Napidíjas irodák. Kezdőár:

Csendes, nyugodt környezetben dolgozhat, irodájától távol is ugyanolyan hatékony lehet, mintha a saját íróasztalánál ülne.

A napidíjas irodák tökéletes megoldást jelentenek azoknak, akik sokat utaznak, vagy akik professzionális munkakörnyezetre vágynak

Professzionális adminisztratív segítségnyújtás a helyszínen

Privát vagy közösségi munkakörnyezet tetszőleges létszámnak

DIJMENTES és biztonságos Wi-Fi és frissítő

Nyomtatók, szkennerek és fénymásolók

Tárgyalások egyszerűen. Kezdőár

Bármilyen jellegű megbeszéléshez van megfelelő helyiségünk

Próbálja ki a világ legnagyobb tárgyalóhelyiség-hálózatát, találkozzon személyesen partnereivel, vagy szervezzen videokonferenciát csapatunk maximális támogatásával

DIJMENTES internet

DIJMENTES flipchart-tábla, törölhető írótábla és filctoll

INGYENES ásványvíz

Dolgozzon úgy, ahogy szeret

...A Regus megoldásainak használatával csak azért fizet, amire valóban szüksége van

Kis és nagy cégeknek, fiókvállalatoknak vagy értékesítési irodáknak, ügynökségeknek és tanácsadó cégeknek alkalmas munkakörnyezet – a Regus minden pénztárcához és minden munkastílushoz kínál megoldásokat.

Bárhol és bármikor, mindennel ellátjuk, ami a hatékony munkához szükséges.

Virtuális irodai csomagok

tól Ft21 900

A Regusra számíthat, ha szeretné lenyűgözni partnereit

Egy helyi cím és egy helyi telefonszám, amelyet cége nevében veszünk fel, hatalmas előnyhöz juttathatja az üzleti életben

Szakképzett csapatunk fogadja hívásait, és kezeli levelezését. Presztízsértékű üzleti címek közül választhat, és használhatja a Regus nemzetközi irodaház-hálózatát.

Sőt, akár privát irodát is bérelhet bármelyik irodaházunkban.

Hot desks

Élettel teli, közös munkakörnyezet

Co-working irodáinkban asztalt bérelhet, és Önhöz hasonló gondolkodású emberek között dolgozhat egy olyan nyitott, együttműködő közösségben, amilyet máshol nem talál

A munkavállalói részére nyújtott költséghatékony shared desk szolgáltatás.

Tökéletes megoldás a kapcsolatépítéshez és a jövőbeni együttműködésekhez

Rugalmas feltételek igény szerint

Nyomtatók, szkennerek és fénymásolók

Professzionális adminisztratív segítségnyújtás a helyszínen

Kényelmi szolgáltatások

  • 24 órás, zárt rendszerű, kamerás felügyelet
  • Áruértékesítő automaták
  • Ételbár, kávézó az épületben
  • RegusNet nagy sebességű internet
  • Tárgyalók
  • Zuhanyzók
  • Álmennyezet
  • Biztonságos parkolás teremgarázsban
  • Étterem az épületben
  • Szendvicsek
  • Tömegközlekedési csomópontok a közelben
  • Álpadló
  • Edzőterem, fitneszterem
  • Hőszigetelt nyílászárók
  • Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak
  • Városközponti elhelyezkedés

Hívjon ma (+36) 1 474 8200

Work your way

35.L