Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Co-working Sydney, 60 Martin Place irodaházunkban

Level 1, 2, & 3, 60 Martin Place, Sydney, NSW, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – 60 Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, 60 Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. 60 Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose 60 Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.

 

Részletek

Co-working Sydney, 60 Martin Place irodaházunkban

Level 1, 2, & 3, 60 Martin Place, Sydney, NSW, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – 60 Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, 60 Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. 60 Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose 60 Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.

 

Elérhető irodahelyiségek

+61 283025500

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Sydney területén

Világszerte megbíznak bennünk

LinkedIn
Cigna
Accenture

Miért érdemes Regus co-working irodahelyet választania?

Dolgozzon ott, ahol szeretne

Co-working több mint 3000 irodaházban világszerte.

Fizessen mindössze azért, amire szüksége van

Ne vegyen ki egy egész irodát: annyi időre béreljen annyi íróasztalt, amennyire szüksége van. Co-working akár óradíj alapon is igénybe vehető.

Lásson munkához azonnal!

Nem kell külön berendezkednie: mindenféle közmű és felszerelés – például saját asztal és személyes telefon – áll rendelkezésére. Csak jöjjön el, és lásson munkához.

Válassza ki irodahelyét

Rugalmas co-working iroda, hot desking érkezési sorrendben

Rugalmas co-working iroda (hot desking)

Íróasztal, amikor csak szüksége van rá, érkezési sorrendben.

Co-working iroda foglalással – az Önnek fenntartott, állandó íróasztal

Co-working foglalással (állandó íróasztal)

Saját íróasztal a teljes munkaidős iroda és a közös irodahelyiség előnyeivel. Saját telefonvonallal és telefonkészülékkel.

Az ár minden költséget magában foglal

Függetlenül attól, hogy melyik program mellett dönt, egy teljesen felszerelt iroda előnyeit élvezheti felszereléssel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Béreljen íróasztalt óradíj-, napidíj- vagy havidíjalapon

Használja igény szerint

  • {Béreljen íróasztalt óradíj, napidíj vagy havidíj alapon, hogy ne fizessen többet annál, mint amennyire szüksége van
  • Költséghatékony módszer a személyzet bővítésére
Iroda inspiráló közösségi környezetben

Együttműködésen alapuló munkahelyi környezet

  • Dolgozzon inspiráló közösségi környezetben
  • Ideális a kapcsolatépítésre törekvő vállalkozások számára
Biztonságos, nagy sebességű internet, mely tartalmazza a beállításokat is

Technológia

  • Biztonságos, nagy sebességű internet
  • Távközlési szolgáltatásokkal
Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel

Felszereltség

  • Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel
  • Óradíjas rendszerben bérelhető tárgyalók
Költöztesse íróasztalát bármely Regus irodaházba, a világ bármely pontjára, extra költségek nélkül

Globális hálózat

  • Költöztesse íróasztalát bármely Regus irodaházba extra költségek nélkül
  • Elérhető több mint 3000 irodaházban világszerte
Professzionális munkakörnyezet irodai takarítással és karbantartással

Professzionális munkakörnyezet

  • Irodatakarítás és -karbantartás
  • Vendégeit recepciósaink fogadják
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Előnyök

  • Rendszeres hálózatépítő események és programok a Regustól
  • Professzionális cím az ügyfelek számára

Többféle munkavégzési lehetőség Sydney területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Sydney, 60 Martin Place

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounge-ok

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.