Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Co-working Toronto - Bay Street irodaházunkban

200 Bay St, 12th Floor, Toronto, Ontario, M5J 2T6

Buzzing modern workspaces in a striking Toronto skyscraper at Bay Street You can count on improved productivity when your business address is Royal Bank Plaza at 200 Bay Street. This striking building with gold-bronze glass accents has an equally glistening tenant list that includes the Royal Bank of Canada, and for ultimate commuter convenience, Union Station is right next door. You’ll find everything you need across the 12th, 13th and 14th triangular floors of the North Tower, whether it’s a designer private office, a communal space to brainstorm or a meeting room to hire in Toronto. The 12th floor is the former Exchange Floor, a unique space with double-height ceilings and huge windows letting in floods of natural light.

Plug in to our entrepreneurial energy, super-fast Wi-Fi and buzzing community of professionals. Enjoy all the networking opportunities that come with a location that prestigious legal, accounting and insurance companies such as JPMorgan Chase and Norton Rose Fulbright call home. You’ll also benefit from excellent transport links, with light rail and subway stations and bus stops on the doorstep. This prime position is close to the lakeside and surrounded by shops, restaurants and attractions. Take a lunchtime stroll to Berczy or Simcoe Parks and spark your creativity at Ripley’s Aquarium and the Hockey Hall of Fame.

Why choose Bay Street.

  • In the heart of Toronto’s Financial District, this striking skyscraper is home to the Royal Bank of Canada.
  • Convenient on-site parking and excellent transport links by subway, light rail, train and bus.
  • Inspirational, fully-equipped workspaces with super-fast Wi-Fi and stunning views.
  • Service with a smile from our team and networking opportunities with a community of like-minded professionals.
Részletek

Co-working Toronto - Bay Street irodaházunkban

200 Bay St, 12th Floor, Toronto, Ontario, M5J 2T6

Buzzing modern workspaces in a striking Toronto skyscraper at Bay Street You can count on improved productivity when your business address is Royal Bank Plaza at 200 Bay Street. This striking building with gold-bronze glass accents has an equally glistening tenant list that includes the Royal Bank of Canada, and for ultimate commuter convenience, Union Station is right next door. You’ll find everything you need across the 12th, 13th and 14th triangular floors of the North Tower, whether it’s a designer private office, a communal space to brainstorm or a meeting room to hire in Toronto. The 12th floor is the former Exchange Floor, a unique space with double-height ceilings and huge windows letting in floods of natural light.

Plug in to our entrepreneurial energy, super-fast Wi-Fi and buzzing community of professionals. Enjoy all the networking opportunities that come with a location that prestigious legal, accounting and insurance companies such as JPMorgan Chase and Norton Rose Fulbright call home. You’ll also benefit from excellent transport links, with light rail and subway stations and bus stops on the doorstep. This prime position is close to the lakeside and surrounded by shops, restaurants and attractions. Take a lunchtime stroll to Berczy or Simcoe Parks and spark your creativity at Ripley’s Aquarium and the Hockey Hall of Fame.

Why choose Bay Street.

  • In the heart of Toronto’s Financial District, this striking skyscraper is home to the Royal Bank of Canada.
  • Convenient on-site parking and excellent transport links by subway, light rail, train and bus.
  • Inspirational, fully-equipped workspaces with super-fast Wi-Fi and stunning views.
  • Service with a smile from our team and networking opportunities with a community of like-minded professionals.
Elérhető irodahelyiségek

+1 4372222000

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Toronto területén

Világszerte megbíznak bennünk

LinkedIn
Cigna
Accenture

Miért érdemes Regus co-working irodahelyet választania?

Dolgozzon ott, ahol szeretne

Co-working több mint 3000 irodaházban világszerte.

Fizessen mindössze azért, amire szüksége van

Ne vegyen ki egy egész irodát: annyi időre béreljen annyi íróasztalt, amennyire szüksége van. Co-working akár óradíj alapon is igénybe vehető.

Lásson munkához azonnal!

Nem kell külön berendezkednie: mindenféle közmű és felszerelés – például saját asztal és személyes telefon – áll rendelkezésére. Csak jöjjön el, és lásson munkához.

Válassza ki irodahelyét

Rugalmas co-working iroda, hot desking érkezési sorrendben

Rugalmas co-working iroda (hot desking)

Íróasztal, amikor csak szüksége van rá, érkezési sorrendben.

Co-working iroda foglalással – az Önnek fenntartott, állandó íróasztal

Co-working foglalással (állandó íróasztal)

Saját íróasztal a teljes munkaidős iroda és a közös irodahelyiség előnyeivel. Saját telefonvonallal és telefonkészülékkel.

Az ár minden költséget magában foglal

Függetlenül attól, hogy melyik program mellett dönt, egy teljesen felszerelt iroda előnyeit élvezheti felszereléssel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Béreljen íróasztalt óradíj-, napidíj- vagy havidíjalapon

Használja igény szerint

  • {Béreljen íróasztalt óradíj, napidíj vagy havidíj alapon, hogy ne fizessen többet annál, mint amennyire szüksége van
  • Költséghatékony módszer a személyzet bővítésére
Iroda inspiráló közösségi környezetben

Együttműködésen alapuló munkahelyi környezet

  • Dolgozzon inspiráló közösségi környezetben
  • Ideális a kapcsolatépítésre törekvő vállalkozások számára
Biztonságos, nagy sebességű internet, mely tartalmazza a beállításokat is

Technológia

  • Biztonságos, nagy sebességű internet
  • Távközlési szolgáltatásokkal
Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel

Felszereltség

  • Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel
  • Óradíjas rendszerben bérelhető tárgyalók
Költöztesse íróasztalát bármely Regus irodaházba, a világ bármely pontjára, extra költségek nélkül

Globális hálózat

  • Költöztesse íróasztalát bármely Regus irodaházba extra költségek nélkül
  • Elérhető több mint 3000 irodaházban világszerte
Professzionális munkakörnyezet irodai takarítással és karbantartással

Professzionális munkakörnyezet

  • Irodatakarítás és -karbantartás
  • Vendégeit recepciósaink fogadják
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Előnyök

  • Rendszeres hálózatépítő események és programok a Regustól
  • Professzionális cím az ügyfelek számára

Többféle munkavégzési lehetőség Toronto területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Toronto - Bay Street

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounge-ok

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.