Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Co-working Villeurbanne, Le Patio irodaházunkban

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Részletek

Co-working Villeurbanne, Le Patio irodaházunkban

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Elérhető irodahelyiségek

0033 (0)4 20 10 62 00

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Villeurbanne területén

Világszerte megbíznak bennünk

LinkedIn
Cigna
Accenture

Miért érdemes Regus co-working irodahelyet választania?

Dolgozzon ott, ahol szeretne

Co-working több mint 3000 irodaházban világszerte.

Fizessen mindössze azért, amire szüksége van

Ne vegyen ki egy egész irodát: annyi időre béreljen annyi íróasztalt, amennyire szüksége van. Co-working akár óradíj alapon is igénybe vehető.

Lásson munkához azonnal!

Nem kell külön berendezkednie: mindenféle közmű és felszerelés – például saját asztal és személyes telefon – áll rendelkezésére. Csak jöjjön el, és lásson munkához.

Válassza ki irodahelyét

Rugalmas co-working iroda, hot desking érkezési sorrendben

Rugalmas co-working iroda (hot desking)

Íróasztal, amikor csak szüksége van rá, érkezési sorrendben.

Co-working iroda foglalással – az Önnek fenntartott, állandó íróasztal

Co-working foglalással (állandó íróasztal)

Saját íróasztal a teljes munkaidős iroda és a közös irodahelyiség előnyeivel. Saját telefonvonallal és telefonkészülékkel.

Az ár minden költséget magában foglal

Függetlenül attól, hogy melyik program mellett dönt, egy teljesen felszerelt iroda előnyeit élvezheti felszereléssel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Béreljen íróasztalt óradíj-, napidíj- vagy havidíjalapon

Használja igény szerint

  • {Béreljen íróasztalt óradíj, napidíj vagy havidíj alapon, hogy ne fizessen többet annál, mint amennyire szüksége van
  • Költséghatékony módszer a személyzet bővítésére
Iroda inspiráló közösségi környezetben

Együttműködésen alapuló munkahelyi környezet

  • Dolgozzon inspiráló közösségi környezetben
  • Ideális a kapcsolatépítésre törekvő vállalkozások számára
Biztonságos, nagy sebességű internet, mely tartalmazza a beállításokat is

Technológia

  • Biztonságos, nagy sebességű internet
  • Távközlési szolgáltatásokkal
Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel

Felszereltség

  • Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel
  • Óradíjas rendszerben bérelhető tárgyalók
Költöztesse íróasztalát bármely Regus irodaházba, a világ bármely pontjára, extra költségek nélkül

Globális hálózat

  • Költöztesse íróasztalát bármely Regus irodaházba extra költségek nélkül
  • Elérhető több mint 3000 irodaházban világszerte
Professzionális munkakörnyezet irodai takarítással és karbantartással

Professzionális munkakörnyezet

  • Irodatakarítás és -karbantartás
  • Vendégeit recepciósaink fogadják
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Előnyök

  • Rendszeres hálózatépítő események és programok a Regustól
  • Professzionális cím az ügyfelek számára

Többféle munkavégzési lehetőség Villeurbanne területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Villeurbanne, Le Patio

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounge-ok

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.