home Icon
  • Fülöp-szigetek
  • Manila
home Icon

Coworking itt: Manilában

/Gyorsan növekvő közösség/Munkavégzés a világ bármely pontján
Dolgozzon hasonló gondolkodású szakemberek mellett pezsgő coworking irodahelyiségeinkben Manilában területén, ahol pihenőterületeket is talál, sőt, még kapcsolatépítési események en is részt vehet az együttműködés és a növekedés elősegítése érdekében. Ugorjon be, és üljön le egy hot deskhez egylégterű irodáinkban, vagy foglaljon fix fenntartású saját asztalt közös használatú irodában.
A következő módokon támogatjuk Önt Manilában:
  • bullet IconCsak az Ön számára fenntartott hagyományos asztalok az éjjel-nappali hozzáféréshez.
  • bullet IconCoworking-tagságok a rendszeres hozzáféréshez.
  • bullet IconNapi coworking igény szerinti használatra, ahogy szüksége van rá
Kérjen ajánlatot!
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Php 6 390 személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Php 6 390 személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Php 1 990 naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
Php 6 790 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: Php 5 650 személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: Php 990 naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
Php 3 850 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
Php 1 260 / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
Php 2 700 / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
Php 4 090 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: Php 850 óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: Php 850 óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: Php 850 óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: Php 850 óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Coworking itt: Manilában

    Times Plaza

    United Nations Avenue / Taft Avenue 12th Floor, Times Plaza, Ermita, Malate, Manila, PHL

    Network with businesses from a host of industries from the strategically located Times Plaza. Reach government offices, hospitals, Chinatown, and the trading hub of Divisoria, all within a matter of minutes.

    Work in comfort from a modern space that’s fully-equipped for videoconferencing, as well as offering superb city views from the offices and laidback lounge areas. Spend your free time exploring the multitude of shops, bars and restaurants all housed within the complex.

    Privát irodák márPhp 9 390/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák márPhp 2 990/nFoglaljon most!

    Adriatico Square

    M. Adriatico corner Malvar St., Malate Adriatico Square, Manila, 1004, PHL

    Base your business in Adrictico Square, an extremely well-connected and strategically located office space, close to the centre of Manila City. The diverse and growing business district around Adrictico Square provides you will plenty of opportunities for growth and collaboration. Bringing colleagues and clients together in this modern office space is easy. The Pan Pacific Hotel Bus Stop is right outside the building and the Pedro Gil Tram Stop is just a 10-minute walk away. Greet international guests at Ninoy Aquino International Airport, just 30 minutes’ drive away. Join the growing list of established businesses and start-ups who base their operations out of Adrictico Square.

    Head up to the 5th floor and you’ll find workspaces designed to suit your way of working. If you’re more productive in social settings, hot-desk in open-plan coworking spaces – perfect for sharing ideas and making new connections. Hosting a pitch, training session or call? Make use of private meeting rooms which are fully equipped with ergonomic furniture, flat-screen TV’s, presentation equipment and video-conferencing technology. When it’s time for a break, pick -up a barista-brewed coffee and socialize with fellow professionals in the communal kitchen. After the working day is done enjoy a delicious meal in a local restaurant or a take stroll along the nearby waterfront.

    red-dot-label

    Hamarosan irodaház nyílik

    Privát irodák márPhp 6 390/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák márPhp 1 990/nFoglaljon most!

    Doña Elena Tower

    P. Sanchez corner 3rd Street, Sta Mesa Doña Elena Tower, Manila, 1008, PHL

    Place your business at the heart of the biggest and busiest city in the Philippines with fully serviced office space in Sta. Mesa. Located in one the most popular areas of the city, Doña Elena Tower offers easy access to the whole of Metro Manila and beyond. The nearest bus stop is just a two-minute walk away. V. Mapa Metro Station and Santa Mesa Train Station are both within 10 minutes’ drive time. Shaw Boulevard connects Sta. Mesa with the neighbouring cities of Mandaluyong and Pasig. Ninoy Aquino International Airport is less than 30 minutes’ drive away.

    Doña Elena Tower offers everything a modern business could ask for, including business-grade WiFi, friendly, professional on-site support, and very flexible terms. You can take as much room as you need: rent a permanent space or enjoy the flexibility of hot-desking, create your own private office or collaborate with like-minded professionals in our social coworking areas. If you need a meeting room there are plenty to choose from, all equipped with the latest presentation technology. There’s a choice of shops and restaurants nearby, the Citi Arena Sports Complex is on your doorstep, and Manila Bay is just 25 minutes away.

    red-dot-label

    Hamarosan irodaház nyílik

    Privát irodák márPhp 7 950/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák márPhp 2 890/nFoglaljon most!

    PMI Tower

    Corner Pablo Ocampo Sr Ext Onyx & Cabanillas 17F PMI Tower, Makati, 1203, PHL

    Establish your business with flexible office space in Makati, the financial centre of the Philippines. Thrive in the business world – the city has the highest concentration of multinational and local corporations in the country. Major banks, corporations, department stores and foreign embassies are based here. Commute easily to your workspace using Columns Buendia Bus Stop which is a 12-minute walk away and Vito Cruz Train Station which is a 14-minute walk away. Welcome visiting clients at Ninoy Aquino International Airport which is just over a 30-minute drive away. Whether you want a productive hour or a long-term base, we can support you while you make your business your priority.

    Impress clients in this prime location from the word go thanks to the stunning ground floor tower lobby. The stylish workspace and modern interior are designed to help you focus on hitting deadlines. Hold interviews in private meeting rooms, or bounce ideas around with larger groups of like-minded entrepreneurs in our coworking spaces. Rely on our friendly on-site team who are always on hand and happy to help and take a break in the food court. After work, enjoy the penthouse swimming pool, roof deck area, or entertain clients over food in one of the restaurants the building houses.

    red-dot-label

    Hamarosan irodaház nyílik

    Privát irodák márPhp 9 250/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák márHívjon minketFoglaljon most!

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta Php 6 790
    10 napHavonta Php 11 090
    30 napHavonta Php 17 350

    Manila területén már jelen vagyunk

    Develop long lasting business connections in one of the Philippines’ most diverse business hubs. Our open-plan coworking spaces and shared offices in Manila City provides a collaborative environment to network with like-minded professionals spanning a range of industries from finance to advertising.

    Coworkingmegoldások Manilában az Ön igényeire szabva
    Take advantage of the capital city’s business network with coworking space in Manila. Our open-plan and shared office space provide a communal environment, stylishly furnished and equipped with business-grade internet and access to printers. Choose a hot desk, or a dedicated desk with digital phone that is yours to use as often as you need. You’ll receive complimentary access to a communal meeting room for two hours each day as well as the fully-stocked kitchen and lounge areas whenever you need to unwind.
    Fedezzen fel egyéb helyeket Manilában
    Coworking itt: Ermitában (1)
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető coworkingmegoldásokat nyújtó hálózatunk teljes egészét: a Fülöp-szigeteken.

    Válaszok coworkinggel kapcsolatos kérdéseire Manilában

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Csatlakozzon szakemberek gyorsan növekvő közösségéhez pezsgő coworkinghelyiségeinkben Manilában. A közös használatú irodahelyiségek havidíjas foglalási ára személyenként Php 5 650 és Php 18 590 között változik. Az árak a Regus.comon található áraktól függ, és 24 hónapos szerződés esetén érvényesek. Az aktuális ár a személyek száma, a szerződéses időszak, az adott coworkinghelyszín és a rendelkezésre állás szerint változhat.
    Egyéb lehetőségként coworkingtagságot is vásárolhat egyes személyek vagy bármekkora nagyságú csapatok számára, akik így hozzáférhetnek coworkinghelyiségekhez 5 vagy 10 napra, illetve akár egy egész hónapra. Ha egyes személyek számára szeretne tagságot vásárolni, kattintson ide . Amennyiben egy nagyobb létszámú csapat számára szeretne foglalni, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Igen, igénybe vehet közös használatú irodahelyiséget Manilában amilyen rövid vagy hosszú ideig csak szeretne. Mindössze egy órára vagy akár egy napra is bérelhet coworkinghelyiséget.
    Bérelhet saját asztalt, amelyet kizárólag Önnek tartunk fenn, vagy beugorhat, és leülhet egy igény szerinti hot desk mellé Manilában található irodaházainkban.
    Coworkinghelyiségeink használata esetén nincs minimális foglalási időszak. A világon bármelyik irodaházunkban használhat coworkinghelyiséget minimum egy órára, vagy foglalhat saját asztalt annyi időre, amennyire csak szüksége van. Extra rugalmas feltételekért válassza coworkingtagságunkat, amivel coworkingasztalokhoz férhet hozzá havonta egy, öt vagy tíz alkalommal, sőt akár egy hónapig minden is munkanap alkalmával.
    Ha saját asztalt foglalt Manilában, akkor nincs szükség előrefoglalásra. Ha azonban a hot desket részesíti előnyben, érdemes helyiséget foglalnia a Regus alkalmazásban, online vagy telefonon, hogy biztosan legyen szabad helyiség.
    Kétfajta coworkinglehetőség áll rendelkezésére Manilában: saját asztalok vagy hot deskek. Ha közös használatú irodában bérel saját asztalokat, Ön és csapata ugyanazon helyiségben ülhetnek minden nap, így egy közösségi környezetben dolgozhatnak működhetnek együtt. Egyéb lehetőségként hot deskeket is bérelhet, amelynek előnye, hogy minden nap másik munkaállomáson dolgozhat, és csak azért az időért és helyért kell fizetnie, amelyet ki is használ.
    Igen, bármely irodaházunkban foglalhat hot desket Manilában. Egyszerűen csak foglaljon a Regus alkalmazásban, majd lépjen be az adott irodaházba, és tapasztalja meg egy nyüzsgő, közös használatú környezet előnyeit, ahol a munkavégzéshez szükséges minden feltételt megtalál, ideértve a gyors wifit, a pihenésre alkalmas tereket és az ergonomikus bútorokat.
    Helyszíni csapataink örömmel körbevezetik Önt irodaházainkban, és tájékoztatást nyújtanak szolgáltatásainkról és a felszereltségről. Helyszínbejárás egyeztetéséért csak keresse fel helyi irodaházunkat, vagy foglaljon körbevezetési időablakot online.
    A coworkingtagsággal egy olyan helyen működhet együtt másokkal, ahol kibontakozhat. Hozzáférhet közös használatú irodáink globális hálózatához, és coworkingasztaloknál dolgozhat bárhol a világon. A coworkingtagság segítségével irodaházainkban üzleti szintű internettel, telekommunikációs eszközökkel és ergonomikus bútorokkal felszerelt foglalható irodákban és tárgyalótermekben végezheti munkáját igényei szerint, ahol csak szeretne. Az általunk kínált coworkingtagság részeként hozzáférhet business lounge-okhoz, részt vehet kapcsolatépítő rendezvényeken, és exkluzív előnyökhöz juthat egészséggel és életmóddal foglalkozó partnereink jóvoltából.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.