home Icon
  • Észak-Karolinában
  • Charlotte
home Icon

Coworking itt: Charlotte-ban

/Gyorsan növekvő közösség/Munkavégzés a világ bármely pontján
Dolgozzon hasonló gondolkodású szakemberek mellett pezsgő coworking irodahelyiségeinkben Charlotte-ban területén, ahol pihenőterületeket is talál, sőt, még kapcsolatépítési események en is részt vehet az együttműködés és a növekedés elősegítése érdekében. Ugorjon be, és üljön le egy hot deskhez egylégterű irodáinkban, vagy foglaljon fix fenntartású saját asztalt közös használatú irodában.
A következő módokon támogatjuk Önt Charlotte-ban:
  • bullet IconCsak az Ön számára fenntartott hagyományos asztalok az éjjel-nappali hozzáféréshez.
  • bullet IconCoworking-tagságok a rendszeres hozzáféréshez.
  • bullet IconNapi coworking igény szerinti használatra, ahogy szüksége van rá
Kérjen ajánlatot!
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: $ 265 személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: $ 265 személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: $ 75 naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
$ 225 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: $ 219 személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: $ 35 naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
$ 119 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
$ 59 / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
$ 159 / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
$ 235 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: $ 25 óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: $ 25 óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: $ 25 óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: $ 25 óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Coworking itt: Charlotte-ban

    101 North Tryon Street

    101 N. Tryon St. Suite 600, Charlotte, NC, 28120, USA

    Our 101 North Tryon Street center has the ideal mix of flexible work spaces and meeting rooms to suit any growing business. Situated in downtown Charlotte, Our workspace is designed to spark innovation and collaboration. Connect with like-minded entrepreneurs over a barista-brewed cup of coffee or healthy lunch. All without ever leaving your office.

    Charlotte’s vibrant business district puts restaurants, shopping and entertainment at your fingertips. Explore exciting opportunities to kindle your entreprenurial spirit and discover new ideas. Plug into our energy and watch your world accelerate.

    Privát irodák már$ 319/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák már$ 99/nFoglaljon most!

    128 S.Tryon

    128 S. Tryon Street Floors 18 and 19, Charlotte, NC, 28202, USA

    Enjoy the freedom to work however suits you best at our modern coworking offices. 128 S Tryon Street sits right in the heart of Charlotte, the most populous city in North Carolina and one of the USA’s fastest-growing metro areas. Start and end your day with an ultra-convenient commute, thanks to the number of public transport options nearby. Catch the bus from 4th Street & Church Street Bus Stop, just 45 metres from the office, or travel by train from 9th Street Train Station, a 1km walk away. The office also has secure storage for bicycles and scooters.

    Impress guests and gain a professional edge with your own office space at 128 S Tryon Street. The building boasts a contemporary, eye-catching style, with thoughtful design and natural light on all sides. On the inside, a recently renovated lobby makes an instant impression, leading to our stylish offices that continue the contemporary look and feel. Choose from shared open-plan spaces, private suites, and meeting rooms, all fully furnished and kitted out with the latest tech. Network with like-minded professionals in our comfortable breakout areas and build rapport over a fresh cup of coffee in our well-stocked kitchen.

    525 North Tryon Street

    525 North Tryon Street Fourth Ward, Suite 1600, Charlotte, NC, 28202, USA

    Designed by world-renowned architect firm, Odell Associates, 525 North Tryon Street office space on the 16th floor offers stunning views of the Charlotte skyline. With facilities such as an onsite gym, coffee/sandwich bars and convenient underground parking, you’ll never want to leave the office.

    On the doorstep lies North Carolinian staples such as the Bank of American Stadium and the Charlotte Convention Center. Located at the heart of Charlotte, this office has everything you may need within easy reach.

    307 West Tremont Avenue

    307 West Tremont Avenue Suite 200, Charlotte, NC, 28203, USA

    307 West Tremont Avenue offers an inspiring office space in the heart of Charlotte. Spark your best ideas in our flexible workspace and meeting rooms equipped to suit your business as it grows. Start working quickly and efficiently with super-fast, unlimited WiFi. Plug into our dynamic community of like-minded professionals and watch your world accelerate.

    Tap into the energy of Charlotte’s liveliest neighborhood. Collaborate with colleagues over a healthy lunch at chef-driven restaurants. Take a break and refresh your mind in the beautiful courtyard within steps of your workspace. With the LYNX light rail just two blocks away, you can access neighboring areas with ease and discover new, exciting opportunities.

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta $ 225
    10 napHavonta $ 319
    30 napHavonta $ 549

    Charlotte területén már jelen vagyunk

    Home to a diverse range of businesses from energy to finance, Charlotte boasts an extensive list of businessmen and women. Whatever your area of business, our collaborative Coworking spaces allow you to work, network and learn with Charlotte’s esteemed personnel.

    Coworkingmegoldások Charlotte-ban az Ön igényeire szabva
    Expanding your business requires making new connections. Our diverse range of Coworking options allow your business to meet the right contacts, learning from a wide array of industries. With shared offices and hot desking solutions available on a variety of contracts, we afford your business with the flexibility it needs to thrive. Enjoy a comfortable and sociable environment whilst getting the job done.
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető coworkingmegoldásokat nyújtó hálózatunk teljes egészét: Észak-Karolinában.

    Válaszok coworkinggel kapcsolatos kérdéseire Charlotte-ban

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Csatlakozzon szakemberek gyorsan növekvő közösségéhez pezsgő coworkinghelyiségeinkben Charlotte-ban. A közös használatú irodahelyiségek havidíjas foglalási ára személyenként $ 219 és $ 409 között változik. Az árak a Regus.comon található áraktól függ, és 24 hónapos szerződés esetén érvényesek. Az aktuális ár a személyek száma, a szerződéses időszak, az adott coworkinghelyszín és a rendelkezésre állás szerint változhat.
    Egyéb lehetőségként coworkingtagságot is vásárolhat egyes személyek vagy bármekkora nagyságú csapatok számára, akik így hozzáférhetnek coworkinghelyiségekhez 5 vagy 10 napra, illetve akár egy egész hónapra. Ha egyes személyek számára szeretne tagságot vásárolni, kattintson ide . Amennyiben egy nagyobb létszámú csapat számára szeretne foglalni, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Igen, igénybe vehet közös használatú irodahelyiséget Charlotte-ban amilyen rövid vagy hosszú ideig csak szeretne. Mindössze egy órára vagy akár egy napra is bérelhet coworkinghelyiséget.
    Bérelhet saját asztalt, amelyet kizárólag Önnek tartunk fenn, vagy beugorhat, és leülhet egy igény szerinti hot desk mellé Charlotte-ban található irodaházainkban.
    Coworkinghelyiségeink használata esetén nincs minimális foglalási időszak. A világon bármelyik irodaházunkban használhat coworkinghelyiséget minimum egy órára, vagy foglalhat saját asztalt annyi időre, amennyire csak szüksége van. Extra rugalmas feltételekért válassza coworkingtagságunkat, amivel coworkingasztalokhoz férhet hozzá havonta egy, öt vagy tíz alkalommal, sőt akár egy hónapig minden is munkanap alkalmával.
    Ha saját asztalt foglalt Charlotte-ban, akkor nincs szükség előrefoglalásra. Ha azonban a hot desket részesíti előnyben, érdemes helyiséget foglalnia a Regus alkalmazásban, online vagy telefonon, hogy biztosan legyen szabad helyiség.
    Kétfajta coworkinglehetőség áll rendelkezésére Charlotte-ban: saját asztalok vagy hot deskek. Ha közös használatú irodában bérel saját asztalokat, Ön és csapata ugyanazon helyiségben ülhetnek minden nap, így egy közösségi környezetben dolgozhatnak működhetnek együtt. Egyéb lehetőségként hot deskeket is bérelhet, amelynek előnye, hogy minden nap másik munkaállomáson dolgozhat, és csak azért az időért és helyért kell fizetnie, amelyet ki is használ.
    Igen, bármely irodaházunkban foglalhat hot desket Charlotte-ban. Egyszerűen csak foglaljon a Regus alkalmazásban, majd lépjen be az adott irodaházba, és tapasztalja meg egy nyüzsgő, közös használatú környezet előnyeit, ahol a munkavégzéshez szükséges minden feltételt megtalál, ideértve a gyors wifit, a pihenésre alkalmas tereket és az ergonomikus bútorokat.
    Helyszíni csapataink örömmel körbevezetik Önt irodaházainkban, és tájékoztatást nyújtanak szolgáltatásainkról és a felszereltségről. Helyszínbejárás egyeztetéséért csak keresse fel helyi irodaházunkat, vagy foglaljon körbevezetési időablakot online.
    A coworkingtagsággal egy olyan helyen működhet együtt másokkal, ahol kibontakozhat. Hozzáférhet közös használatú irodáink globális hálózatához, és coworkingasztaloknál dolgozhat bárhol a világon. A coworkingtagság segítségével irodaházainkban üzleti szintű internettel, telekommunikációs eszközökkel és ergonomikus bútorokkal felszerelt foglalható irodákban és tárgyalótermekben végezheti munkáját igényei szerint, ahol csak szeretne. Az általunk kínált coworkingtagság részeként hozzáférhet business lounge-okhoz, részt vehet kapcsolatépítő rendezvényeken, és exkluzív előnyökhöz juthat egészséggel és életmóddal foglalkozó partnereink jóvoltából.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.