Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.
A Regus COVID–19 terjedése ellen tett óvintézkedései

Tárgyalók 60 Martin Place irodaházunkban

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
Részletek
Foglaljon most!

Tárgyalók 60 Martin Place irodaházunkban

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
Elérhető irodahelyiségek

+61 (02) 7202 3000

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Sydney területén

Miért érdemes Regus-tárgyalót választania?

Elérhető óraalapú bérléssel

Béreljen tárgyalótermet óraalapon, amíg csak szüksége van rá.

Személyre szabható helyiség

A megbeszélés céljának megfelelően átrendezheti a szobát.

Egyszerű foglalás

Az alkalmazás segítségével gyorsan foglalhat tárgyalótermet – nincs szükség telefonálásra.

Használatra kész

Előkészítjük a szobát, mire megérkezik.

Válassza ki irodahelyét

Interjúszobák: itt fogadhatja az állásra jelentkezőket; nincs megkötés a vendégek számát illetően

Interjúszobák

Találkozzon lehetséges jelöltekkel – korlátlan számú vendéget hozhat.

Tanácstermek: nagy méretű, bútorozott tárgyalótermek 8–12 fő részére

Tanácsterem

Nagyobb tárgyalótermek 8–12 főnek. Első osztályú bútorokkal felszerelve.

Oktatóterem: képzéseket szervezhet vállalkozása számára, igény szerint étkeztetéssel

Oktatóterem

A helyiséget átrendezheti céges tréningek céljából; vendégétkeztetés elérhető

Konferenciaterem: nagy méretű tárgyalótermek, melyek kisebb rendezvényeknek és konferenciáknak adnak otthont

Konferenciaterem

Nagyobb tárgyalótermeink tökéletesen alkalmasak kisebb események és konferenciák megtartására.

Az ár minden költséget magában foglal

Óraalapon bérelhető irodahelyiség teljes felszereltséggel: közművekkel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Tárgyalótermek igény szerint, óradíjalapon, és csak a szükséges szolgáltatásokért kell fizetnie

Használja igénye szerint

  • Az óraalapú díjazással csak annyi időre fizet, amennyire szüksége van
  • Minden megbeszélés esetében csak az extra szolgáltatásokért kell fizetnie
Személyre szabható tárgyalótermek: a bútorokról és a berendezésekről az Ön igényeinek megfelelően dönthet

Személyre szabható helyiség

  • Az igényeinek megfelelően rendezheti át a bútorokat és felszerelést
  • A megbeszélés támogatásához használja prezentációs felszerelésünket
Tárgyalótermek nagy sebességű internettel, igény esetén wifi és telefonkészülék is rendelkezésre áll

Technológia

  • Nagy sebességű internet és wifi biztosított
  • Telefonos felszerelés igény esetén elérhető
A tárgyalóhelyiségek flipcharttal, fehér táblával, vetítővásznakkal és szükség esetén kivetítővel vannak felszerelve

Tárgyalóhelyiségek

  • Szükség esetén prezentációs táblák és filcek elérhetők
  • Vetítővásznak és projektorok elérhetők
Vendégeit érkezéskor recepciósok fogadják, akik segítenek a vetítéshez szükséges berendezések beállításában

Recepciószolgálat

  • Vendégeit érkezésükkor profi személyzet üdvözli
  • Segítünk beállítani az audiovizuális eszközöket, amelyekre szüksége van
Foglaljon most!

Többféle munkavégzési lehetőség Sydney területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: 60 Martin Place

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Üzleti társalgók

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.