Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Tárgyalók Toronto - Bay Street irodaházunkban

200 Bay St, 12th Floor, Toronto, Ontario, M5J 2T6

Buzzing modern workspaces in a striking Toronto skyscraper at Bay Street You can count on improved productivity when your business address is Royal Bank Plaza at 200 Bay Street. This striking building with gold-bronze glass accents has an equally glistening tenant list that includes the Royal Bank of Canada, and for ultimate commuter convenience, Union Station is right next door. You’ll find everything you need across the 12th, 13th and 14th triangular floors of the North Tower, whether it’s a designer private office, a communal space to brainstorm or a meeting room to hire in Toronto. The 12th floor is the former Exchange Floor, a unique space with double-height ceilings and huge windows letting in floods of natural light.

Plug in to our entrepreneurial energy, super-fast Wi-Fi and buzzing community of professionals. Enjoy all the networking opportunities that come with a location that prestigious legal, accounting and insurance companies such as JPMorgan Chase and Norton Rose Fulbright call home. You’ll also benefit from excellent transport links, with light rail and subway stations and bus stops on the doorstep. This prime position is close to the lakeside and surrounded by shops, restaurants and attractions. Take a lunchtime stroll to Berczy or Simcoe Parks and spark your creativity at Ripley’s Aquarium and the Hockey Hall of Fame.

Why choose Bay Street.

  • In the heart of Toronto’s Financial District, this striking skyscraper is home to the Royal Bank of Canada.
  • Convenient on-site parking and excellent transport links by subway, light rail, train and bus.
  • Inspirational, fully-equipped workspaces with super-fast Wi-Fi and stunning views.
  • Service with a smile from our team and networking opportunities with a community of like-minded professionals.
Részletek
Foglaljon most!

Tárgyalók Toronto - Bay Street irodaházunkban

200 Bay St, 12th Floor, Toronto, Ontario, M5J 2T6

Buzzing modern workspaces in a striking Toronto skyscraper at Bay Street You can count on improved productivity when your business address is Royal Bank Plaza at 200 Bay Street. This striking building with gold-bronze glass accents has an equally glistening tenant list that includes the Royal Bank of Canada, and for ultimate commuter convenience, Union Station is right next door. You’ll find everything you need across the 12th, 13th and 14th triangular floors of the North Tower, whether it’s a designer private office, a communal space to brainstorm or a meeting room to hire in Toronto. The 12th floor is the former Exchange Floor, a unique space with double-height ceilings and huge windows letting in floods of natural light.

Plug in to our entrepreneurial energy, super-fast Wi-Fi and buzzing community of professionals. Enjoy all the networking opportunities that come with a location that prestigious legal, accounting and insurance companies such as JPMorgan Chase and Norton Rose Fulbright call home. You’ll also benefit from excellent transport links, with light rail and subway stations and bus stops on the doorstep. This prime position is close to the lakeside and surrounded by shops, restaurants and attractions. Take a lunchtime stroll to Berczy or Simcoe Parks and spark your creativity at Ripley’s Aquarium and the Hockey Hall of Fame.

Why choose Bay Street.

  • In the heart of Toronto’s Financial District, this striking skyscraper is home to the Royal Bank of Canada.
  • Convenient on-site parking and excellent transport links by subway, light rail, train and bus.
  • Inspirational, fully-equipped workspaces with super-fast Wi-Fi and stunning views.
  • Service with a smile from our team and networking opportunities with a community of like-minded professionals.
Elérhető irodahelyiségek

+1 4372222000

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Toronto területén

Világszerte megbíznak bennünk

LinkedIn
Cigna
Accenture

Miért érdemes Regus-tárgyalót választania?

Elérhető óraalapú bérléssel

Béreljen tárgyalótermet óraalapon, amíg csak szüksége van rá.

Személyre szabható helyiség

A megbeszélés céljának megfelelően átrendezheti a szobát.

Egyszerű foglalás

Az alkalmazás segítségével gyorsan foglalhat tárgyalótermet – nincs szükség telefonálásra.

Használatra kész

Előkészítjük a szobát, mire megérkezik.

Válassza ki irodahelyét

Interjúszobák: itt fogadhatja az állásra jelentkezőket; nincs megkötés a vendégek számát illetően

Interjúszobák

Találkozzon lehetséges jelöltekkel – korlátlan számú vendéget hozhat.

Tanácstermek: nagy méretű, bútorozott tárgyalótermek 8–12 fő részére

Tanácsterem

Nagyobb tárgyalótermek 8–12 főnek. Első osztályú bútorokkal felszerelve.

Oktatóterem: képzéseket szervezhet vállalkozása számára, igény szerint étkeztetéssel

Oktatóterem

A helyiséget átrendezheti céges tréningek céljából; vendégétkeztetés elérhető

Konferenciaterem: nagy méretű tárgyalótermek, melyek kisebb rendezvényeknek és konferenciáknak adnak otthont

Konferenciaterem

Nagyobb tárgyalótermeink tökéletesen alkalmasak kisebb események és konferenciák megtartására.

Az ár minden költséget magában foglal

Óraalapon bérelhető irodahelyiség teljes felszereltséggel: közművekkel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Tárgyalótermek igény szerint, óradíjalapon, és csak a szükséges szolgáltatásokért kell fizetnie

Használja igénye szerint

  • Az óraalapú díjazással csak annyi időre fizet, amennyire szüksége van
  • Minden megbeszélés esetében csak az extra szolgáltatásokért kell fizetnie
Személyre szabható tárgyalótermek: a bútorokról és a berendezésekről az Ön igényeinek megfelelően dönthet

Személyre szabható helyiség

  • Az igényeinek megfelelően rendezheti át a bútorokat és felszerelést
  • A megbeszélés támogatásához használja prezentációs felszerelésünket
Tárgyalótermek nagy sebességű internettel, igény esetén wifi és telefonkészülék is rendelkezésre áll

Technológia

  • Nagy sebességű internet és wifi biztosított
  • Telefonos felszerelés igény esetén elérhető
A tárgyalóhelyiségek flipcharttal, fehér táblával, vetítővásznakkal és szükség esetén kivetítővel vannak felszerelve

Tárgyalóhelyiségek

  • Szükség esetén prezentációs táblák és filcek elérhetők
  • Vetítővásznak és projektorok elérhetők
Vendégeit érkezéskor recepciósok fogadják, akik segítenek a vetítéshez szükséges berendezések beállításában

Recepciószolgálat

  • Vendégeit érkezésükkor profi személyzet üdvözli
  • Segítünk beállítani az audiovizuális eszközöket, amelyekre szüksége van
Foglaljon most!

Többféle munkavégzési lehetőség Toronto területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Toronto - Bay Street

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounge-ok

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.