Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.
A Regus COVID–19 terjedése ellen tett óvintézkedései

Tárgyalók 35 rue Louis Guerin irodaházunkban

35-37 Rue Louis Guérin, Immeuble le Patio, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Részletek
Foglaljon most!

Tárgyalók 35 rue Louis Guerin irodaházunkban

35-37 Rue Louis Guérin, Immeuble le Patio, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Elérhető irodahelyiségek

0033 (0)4 20 10 62 00

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Villeurbanne területén

Miért érdemes Regus-tárgyalót választania?

Elérhető óraalapú bérléssel

Béreljen tárgyalótermet óraalapon, amíg csak szüksége van rá.

Személyre szabható helyiség

A megbeszélés céljának megfelelően átrendezheti a szobát.

Egyszerű foglalás

Az alkalmazás segítségével gyorsan foglalhat tárgyalótermet – nincs szükség telefonálásra.

Használatra kész

Előkészítjük a szobát, mire megérkezik.

Válassza ki irodahelyét

Interjúszobák: itt fogadhatja az állásra jelentkezőket; nincs megkötés a vendégek számát illetően

Interjúszobák

Találkozzon lehetséges jelöltekkel – korlátlan számú vendéget hozhat.

Tanácstermek: nagy méretű, bútorozott tárgyalótermek 8–12 fő részére

Tanácsterem

Nagyobb tárgyalótermek 8–12 főnek. Első osztályú bútorokkal felszerelve.

Oktatóterem: képzéseket szervezhet vállalkozása számára, igény szerint étkeztetéssel

Oktatóterem

A helyiséget átrendezheti céges tréningek céljából; vendégétkeztetés elérhető

Konferenciaterem: nagy méretű tárgyalótermek, melyek kisebb rendezvényeknek és konferenciáknak adnak otthont

Konferenciaterem

Nagyobb tárgyalótermeink tökéletesen alkalmasak kisebb események és konferenciák megtartására.

Az ár minden költséget magában foglal

Óraalapon bérelhető irodahelyiség teljes felszereltséggel: közművekkel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Tárgyalótermek igény szerint, óradíjalapon, és csak a szükséges szolgáltatásokért kell fizetnie

Használja igénye szerint

  • Az óraalapú díjazással csak annyi időre fizet, amennyire szüksége van
  • Minden megbeszélés esetében csak az extra szolgáltatásokért kell fizetnie
Személyre szabható tárgyalótermek: a bútorokról és a berendezésekről az Ön igényeinek megfelelően dönthet

Személyre szabható helyiség

  • Az igényeinek megfelelően rendezheti át a bútorokat és felszerelést
  • A megbeszélés támogatásához használja prezentációs felszerelésünket
Tárgyalótermek nagy sebességű internettel, igény esetén wifi és telefonkészülék is rendelkezésre áll

Technológia

  • Nagy sebességű internet és wifi biztosított
  • Telefonos felszerelés igény esetén elérhető
A tárgyalóhelyiségek flipcharttal, fehér táblával, vetítővásznakkal és szükség esetén kivetítővel vannak felszerelve

Tárgyalóhelyiségek

  • Szükség esetén prezentációs táblák és filcek elérhetők
  • Vetítővásznak és projektorok elérhetők
Vendégeit érkezéskor recepciósok fogadják, akik segítenek a vetítéshez szükséges berendezések beállításában

Recepciószolgálat

  • Vendégeit érkezésükkor profi személyzet üdvözli
  • Segítünk beállítani az audiovizuális eszközöket, amelyekre szüksége van
Foglaljon most!

Többféle munkavégzési lehetőség Villeurbanne területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: 35 rue Louis Guerin

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Üzleti társalgók

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.