Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Tárgyalók Rome, San Silvestro irodaházunkban

Piazza di San Silvestro 8, Palazzo Marignoli, 2nd floor, 00187 Rome

On approaching this stunning Neo-Renaissance-style building in Rome’s old town, it’s clear that Palazzo Marignoli is palatial in both name and nature. Historically a notable meeting place for Italian and international writers, actors, journalists and politicians, this location is now more popular with innovators of the personal technology ilk – the city’s flagship Apple store holds a prominent position on the ground floor. Inside, visitors are greeted by a striking, ultra-modern inner courtyard. Enclosed by a glass ceiling and complemented by elegant white furnishings, the dramatic black scenographic double staircase takes centre stage. On the first floor, a suite of well-appointed private offices, stylish meeting rooms and spacious co-working areas are no less impressive, with high-speed Wi-Fi on tap and professional support staff to hand.

Located in via del Corso, one of the city’s main retail streets, the building’s main access point is the charming Piazza San Silvestro. This is the historic centre of the city as well as its main business district, characterised by the presence of corporate headquarters, government offices, premium retail outlets and high-end hotels. Traffic is limited in this area, however you’ll find S. Claudio, Corso and L.go Chigi bus stops nearby, while Venezia light rail station, Spagna subway station, and Roma Termini train station are also within walking distance. Rome is, of course, a capital of culture, so it should come as no surprise that iconic attractions including the Trevi fountain, Marcus Aurelius column and the Obelisk of Montecitorio are within minutes of the office door. Enjoy a lunchtime stroll around Giardini del Quirinale Garden or Villa Borghese Park, and dig deep for inspiration at La Meridiana Di Augusto archaeological site.

Részletek
Foglaljon most!

Tárgyalók Rome, San Silvestro irodaházunkban

Piazza di San Silvestro 8, Palazzo Marignoli, 2nd floor, 00187 Rome

On approaching this stunning Neo-Renaissance-style building in Rome’s old town, it’s clear that Palazzo Marignoli is palatial in both name and nature. Historically a notable meeting place for Italian and international writers, actors, journalists and politicians, this location is now more popular with innovators of the personal technology ilk – the city’s flagship Apple store holds a prominent position on the ground floor. Inside, visitors are greeted by a striking, ultra-modern inner courtyard. Enclosed by a glass ceiling and complemented by elegant white furnishings, the dramatic black scenographic double staircase takes centre stage. On the first floor, a suite of well-appointed private offices, stylish meeting rooms and spacious co-working areas are no less impressive, with high-speed Wi-Fi on tap and professional support staff to hand.

Located in via del Corso, one of the city’s main retail streets, the building’s main access point is the charming Piazza San Silvestro. This is the historic centre of the city as well as its main business district, characterised by the presence of corporate headquarters, government offices, premium retail outlets and high-end hotels. Traffic is limited in this area, however you’ll find S. Claudio, Corso and L.go Chigi bus stops nearby, while Venezia light rail station, Spagna subway station, and Roma Termini train station are also within walking distance. Rome is, of course, a capital of culture, so it should come as no surprise that iconic attractions including the Trevi fountain, Marcus Aurelius column and the Obelisk of Montecitorio are within minutes of the office door. Enjoy a lunchtime stroll around Giardini del Quirinale Garden or Villa Borghese Park, and dig deep for inspiration at La Meridiana Di Augusto archaeological site.

Elérhető irodahelyiségek

+39 3346689263

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Rome területén

Világszerte megbíznak bennünk

LinkedIn
Cigna
Accenture

Miért érdemes Regus-tárgyalót választania?

Elérhető óraalapú bérléssel

Béreljen tárgyalótermet óraalapon, amíg csak szüksége van rá.

Személyre szabható helyiség

A megbeszélés céljának megfelelően átrendezheti a szobát.

Egyszerű foglalás

Az alkalmazás segítségével gyorsan foglalhat tárgyalótermet – nincs szükség telefonálásra.

Használatra kész

Előkészítjük a szobát, mire megérkezik.

Válassza ki irodahelyét

Interjúszobák: itt fogadhatja az állásra jelentkezőket; nincs megkötés a vendégek számát illetően

Interjúszobák

Találkozzon lehetséges jelöltekkel – korlátlan számú vendéget hozhat.

Tanácstermek: nagy méretű, bútorozott tárgyalótermek 8–12 fő részére

Tanácsterem

Nagyobb tárgyalótermek 8–12 főnek. Első osztályú bútorokkal felszerelve.

Oktatóterem: képzéseket szervezhet vállalkozása számára, igény szerint étkeztetéssel

Oktatóterem

A helyiséget átrendezheti céges tréningek céljából; vendégétkeztetés elérhető

Konferenciaterem: nagy méretű tárgyalótermek, melyek kisebb rendezvényeknek és konferenciáknak adnak otthont

Konferenciaterem

Nagyobb tárgyalótermeink tökéletesen alkalmasak kisebb események és konferenciák megtartására.

Az ár minden költséget magában foglal

Óraalapon bérelhető irodahelyiség teljes felszereltséggel: közművekkel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Tárgyalótermek igény szerint, óradíjalapon, és csak a szükséges szolgáltatásokért kell fizetnie

Használja igénye szerint

  • Az óraalapú díjazással csak annyi időre fizet, amennyire szüksége van
  • Minden megbeszélés esetében csak az extra szolgáltatásokért kell fizetnie
Személyre szabható tárgyalótermek: a bútorokról és a berendezésekről az Ön igényeinek megfelelően dönthet

Személyre szabható helyiség

  • Az igényeinek megfelelően rendezheti át a bútorokat és felszerelést
  • A megbeszélés támogatásához használja prezentációs felszerelésünket
Tárgyalótermek nagy sebességű internettel, igény esetén wifi és telefonkészülék is rendelkezésre áll

Technológia

  • Nagy sebességű internet és wifi biztosított
  • Telefonos felszerelés igény esetén elérhető
A tárgyalóhelyiségek flipcharttal, fehér táblával, vetítővásznakkal és szükség esetén kivetítővel vannak felszerelve

Tárgyalóhelyiségek

  • Szükség esetén prezentációs táblák és filcek elérhetők
  • Vetítővásznak és projektorok elérhetők
Vendégeit érkezéskor recepciósok fogadják, akik segítenek a vetítéshez szükséges berendezések beállításában

Recepciószolgálat

  • Vendégeit érkezésükkor profi személyzet üdvözli
  • Segítünk beállítani az audiovizuális eszközöket, amelyekre szüksége van
Foglaljon most!

Többféle munkavégzési lehetőség Rome területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Rome, San Silvestro

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounge-ok

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.