Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Tárgyalók Sendai, Kakyoin irodaházunkban

1F 2F Takanoboru 5 Building, 2-1-61, Kakyoin Aoba-ku, Sendai-shi, Miyagi-ken, Sendai, 980-0013

This centre is located on the north side of Sendai station in Kakyoin, Aoba-ku. By walking past the commercial zones around the staiton, you reach the sophisticated business area, saught-after by many major companies like Tohoku Electric, large manufacturers, their affiliates and partners.

“Takanoboru 5” can easily be accessed from Sendai station. It is very visible from the station and from Kotodai Koen area, where the prefectural government office and Sendai city hall are situated. The building also faces Route 45 or Sen’en Kaido which runs horizontally through the city. There are many parking spaces and business hotels around the building which conveniently serve business people.

We may suggest various office types, to be used as branches, sales hubs, project rooms or job interview venues. Our receptionists will be there to support independent financial/legal professionals, day in and out. We highly encourage you to experience the convenience we provide.

Részletek
Foglaljon most!

Tárgyalók Sendai, Kakyoin irodaházunkban

1F 2F Takanoboru 5 Building, 2-1-61, Kakyoin Aoba-ku, Sendai-shi, Miyagi-ken, Sendai, 980-0013

This centre is located on the north side of Sendai station in Kakyoin, Aoba-ku. By walking past the commercial zones around the staiton, you reach the sophisticated business area, saught-after by many major companies like Tohoku Electric, large manufacturers, their affiliates and partners.

“Takanoboru 5” can easily be accessed from Sendai station. It is very visible from the station and from Kotodai Koen area, where the prefectural government office and Sendai city hall are situated. The building also faces Route 45 or Sen’en Kaido which runs horizontally through the city. There are many parking spaces and business hotels around the building which conveniently serve business people.

We may suggest various office types, to be used as branches, sales hubs, project rooms or job interview venues. Our receptionists will be there to support independent financial/legal professionals, day in and out. We highly encourage you to experience the convenience we provide.

Elérhető irodahelyiségek

022-208-8900

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Sendai területén

Világszerte megbíznak bennünk

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

Miért érdemes Regus-tárgyalót választania?

Elérhető óraalapú bérléssel

Béreljen tárgyalótermet óraalapon, amíg csak szüksége van rá.

Személyre szabható helyiség

A megbeszélés céljának megfelelően átrendezheti a szobát.

Egyszerű foglalás

Az alkalmazás segítségével gyorsan foglalhat tárgyalótermet – nincs szükség telefonálásra.

Használatra kész

Előkészítjük a szobát, mire megérkezik.

Válassza ki irodahelyét

Interjúszobák: itt fogadhatja az állásra jelentkezőket; nincs megkötés a vendégek számát illetően

Interjúszobák

Találkozzon lehetséges jelöltekkel – korlátlan számú vendéget hozhat.

Tanácstermek: nagy méretű, bútorozott tárgyalótermek 8–12 fő részére

Tanácsterem

Nagyobb tárgyalótermek 8–12 főnek. Első osztályú bútorokkal felszerelve.

Oktatóterem: képzéseket szervezhet vállalkozása számára, igény szerint étkeztetéssel

Oktatóterem

A helyiséget átrendezheti céges tréningek céljából; vendégétkeztetés elérhető

Konferenciaterem: nagy méretű tárgyalótermek, melyek kisebb rendezvényeknek és konferenciáknak adnak otthont

Konferenciaterem

Nagyobb tárgyalótermeink tökéletesen alkalmasak kisebb események és konferenciák megtartására.

Az ár minden költséget magában foglal

Óraalapon bérelhető irodahelyiség teljes felszereltséggel: közművekkel, bútorokkal, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal.

Tárgyalótermek igény szerint, óradíjalapon, és csak a szükséges szolgáltatásokért kell fizetnie

Használja igénye szerint

  • Az óraalapú díjazással csak annyi időre fizet, amennyire szüksége van
  • Minden megbeszélés esetében csak az extra szolgáltatásokért kell fizetnie
Személyre szabható tárgyalótermek: a bútorokról és a berendezésekről az Ön igényeinek megfelelően dönthet

Személyre szabható helyiség

  • Az igényeinek megfelelően rendezheti át a bútorokat és felszerelést
  • A megbeszélés támogatásához használja prezentációs felszerelésünket
Tárgyalótermek nagy sebességű internettel, igény esetén wifi és telefonkészülék is rendelkezésre áll

Technológia

  • Nagy sebességű internet és wifi biztosított
  • Telefonos felszerelés igény esetén elérhető
A tárgyalóhelyiségek flipcharttal, fehér táblával, vetítővásznakkal és szükség esetén kivetítővel vannak felszerelve

Tárgyalóhelyiségek

  • Szükség esetén prezentációs táblák és filcek elérhetők
  • Vetítővásznak és projektorok elérhetők
Vendégeit érkezéskor recepciósok fogadják, akik segítenek a vetítéshez szükséges berendezések beállításában

Recepciószolgálat

  • Vendégeit érkezésükkor profi személyzet üdvözli
  • Segítünk beállítani az audiovizuális eszközöket, amelyekre szüksége van
Foglaljon most!

Többféle munkavégzési lehetőség Sendai területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Sendai, Kakyoin

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounges

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.