home Icon
  • Norvégia
  • Lysaker
home Icon

Tárgyalótermek itt: Lysakerben

/Foglaljon óradíjas rendszerben/Teljes körű szolgáltatások
Privát tárgyalótermeink Lysakerben területén tökéletes helyszínt biztosítanak a kollégákkal való ötleteléshez, jó benyomást tehet velük ügyfeleire, de remek választás oktatáshoz is. A termet óradíjas alapon foglalhatja le, helyszíni támogató csapatunk pedig gondoskodik arról, hogy minden gördülékenyen menjen.
A következő módokon támogatjuk Önt Lysakerben:
  • bullet IconOktatótermek, rendezvénytermek és konferencia-helyszínek
  • bullet IconFoglalás óra- vagy napidíjas rendszerben
  • bullet IconNapi coworking igény szerinti használatra, ahogy szüksége van rá
Foglaljon most!
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Kr 5 790 személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Kr 5 790 személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Kr 1 590 naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
Kr 2 350 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: Kr 4 590 személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: Kr 850 naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
Kr 1 490 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
Kr 890 / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
Kr 1 790 / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
Kr 3 150 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: Kr 350 óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: Kr 350 óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: Kr 350 óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: Kr 350 óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Tárgyalótermek itt: Lysakerben

    Lysaker Torg 5

    Lysaker Torg 5 3rd floor, Lysaker, 1366, NOR

    Make connections with global IT and telecoms brands in a strategic area for business. Our Lysaker Torg 5 workspace is just 10 minutes’ drive from the centre of Oslo, close to bus stops and six minutes’ walk from Lysaker train station.

    Stay focused in bright, airy workspaces with bursts of colour and designer touches. Catch up with clients in the coffee bar or on the outside terrace. After a productive day, unwind at the nearby mall with its shops, restaurants and gym.

    Privát irodák márKr 5 790/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák márKr 1 590/nFoglaljon most!

    Fornebuveien 1-3

    Fornebuveien 1-3, Lysaker, 1366, NOR

    Be part of a dynamic professional community at our coworking offices in Lysaker. Fornebuveien is located in the heart of this popular area, where residential chic meets an up-and-coming business landscape. This prime address benefits from proximity to the Norwegian capital Oslo, which sits 8km to the east and boasts a varied and strong economy. Start and end your day with a convenient commute: Fornebuveien Bus Stop is just 230m from the office, while Lilleaker Tram Stop is 1.8km away on foot. Travel by train from Lysaker Stasjon Train Station, a mere 750m from Fornebuveien, or drive to and from work and make use of the on-site parking.

    Make an instant impression and give your business a professional edge at Fornebuveien. The building features contemporary design and a unique shape that really stands out, while inside is ultra-modern with stylish touches and high-quality fittings. Work alongside like-minded businesspeople and build your network in our comfortable open-plan workspaces, or focus in the privacy of your own suite or booth – including garden rooms perfect for sunny days. Get to work from day one with all the tech and furniture you need included as standard, and relax in our spacious breakout areas with a refreshment or light bite from our well-stocked kitchen.

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta Kr 2 350
    10 napHavonta Kr 3 850
    30 napHavonta Kr 6 150

    Lysaker területén már jelen vagyunk

    With central Oslo only a ten-minute drive away, Lysaker is ideally positioned to bring clients and colleagues together. Meet and greet them in our stylish meeting rooms and present the ideas to push your business forward.

    Tárgyalótermek Lysakerben az Ön igényeire szabva
    With Oslo’s international airport nearby, our Lysaker meeting rooms are an ideal venue for your event. Whether you’re presenting your latest ideas to a big audience, hosting a workshop or holding an interview, our modern spaces can be customised to fit your needs. Get your ideas across effectively using flatscreen TVs, whiteboards and flipcharts. While our friendly team are on hand to ensure everything runs smoothly.
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető tárgyalóterem-hálózatunk teljes egészét: Norvégiában.

    Válaszok a tárgyalótermekkel kapcsolatos kérdéseire Lysakerben

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Mivel Lysakerben két irodaház is rendelkezésére áll, könnyedén találhat rugalmas és megfizethető tárgyalót bemutatók, előadások vagy interjúk helyszíneként. Bérelheti tárgyalótermeink óránként  Kr 350 és Kr 450 közötti áron elérhetők, prémium opciónk részeként.
    Az összes tárgyalótermünket igénybe veheti óradíjas vagy napidíjas rendszerben. Így ha tárgyalás lebonyolítására alkalmas helyet szeretne kibérelni egy napra, segítünk Önnek megtalálni a legmegfelelőbb megoldást Lysakerben.
    Találja meg rendezvénye ideális helyszínét Lysakerben, ahol számos tárgyalóterem közül választhat. Konferenciatermek, interjúszobák és oktatótermek széles skálájából választhat irodaházainkban, amelyek mindegyikében a legújabb technológiát használó eszközök, gyors wifi és helyszíni támogató csapatok állnak rendelkezésére, hogy Ön zökkenőmentesen lefolytathassa találkozóit.
    Igen, lefoglalhat egy tárgyalótermet minimum egy órára, de akár egy egész hétre is Lysakerben található irodaházainkban. Egyszerűen csak foglaljon online, telefonon vagy a Regus alkalmazásban.
    Javasoljuk, hogy előre foglalja le tárgyalótermét, hogy biztosan rendelkezésre álljon, amikor Önnek és vendégeinek szüksége van rá. Előrefoglalás esetén arra is lehetősége nyílik, hogy személyre szabja a terem elrendezését, valamint catering és frissítők bekészítését is kérheti.
    Termeink teljeskörűen felszereltek modern bútorokkal és a videokonferenciához szükséges eszközökkel, így Önnek csak be kell lépnie, és már kezdheti is a munkát. Továbbá mágnestáblákat, flipchartokat, vetítővásznakat és projektorokat is bekészíthetünk Önnek, ha szüksége lenne rájuk.
    A Regusnál a tárgyalótermeink óradíjas rendszerben állnak rendelkezésre, így Önnek mindig kizárólag azért az időért és helyért kell fizetnie, amire szüksége van.
    Ha a vártnál tovább tart a megbeszélése, a rendelkezésre állás függvényében meghosszabbíthatja a teremhasználatot óradíjas rendszerben. Beszéljen helyszíni csapatunkkal, és mi utánanézünk foglalása igényei és a kialakult körülmények szerinti módosításának.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.