Tárgyalótermek
hold business meetings

Tárgyalótermek

Ezer oka lehet annak, hogy valaki miért keres találkozóhelyet. Szerencsére nálunk több mint 10 000 tárgyalóterem közül választhat. A kisebb termektől, a tanácstermeken át, egészen a nagy konferencia-központokig. Foglalja le a kívánt tárgyalótermet, amennyi időre csak szeretné, mindezt percek alatt.

Online foglalás

Calender is mounting

Jellemzők

  • Meeting roomTeremlehetőségek minden típusú találkozóra
  • GlobalVilágszerte több mint 10 000 tárgyalóterem
  • Meeting roomTeljes körű szolgáltatás és felszereltség
  • business addressAzonnali online foglalás
  • Video conferencingIT-támogatás, audiovizuális berendezések és wifi

    Megbeszélésre, közös használatra és együttműködésre alkalmas találkozópont

    Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

    Tárgyaló

    Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

    • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
    Kezdőár: £ 15 óránként

    Interjúszobák

    Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

    • TeamsNagyszerű benyomás
    Kezdőár: £ 15 óránként

    Oktatóterem

    Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

    • No capitalKépzésekre kialakítva
    Kezdőár: £ 15 óránként

    Üléstermek

    Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

    • TeamsLenyűgöző iroda
    Kezdőár: £ 15 óránként

    Segítségre van szüksége?

    Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

    • Az ügynökök világszerte elérhetők
    • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
    • Kérjen személyes ajánlatot
    • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

    Tárgyalótermek minden eshetőségre

    Tárgyalótermeink széles választékából bármely helyszínünkön lefoglalhatja az igényeinek megfelelő, tökéletes termet. Kínálatunkban szerepelnek nagy tanácstermek és konferenciatermek, ahol rendezvényeket tarthat, illetve intimebb helyiségek, ahol jelölteket hallgathat meg, együtt dolgozhat csapatával, vagy lenyűgözheti ügyfeleit. Sőt, még oktatás céljából berendezett termeket is kínálunk, amelyek minden szükséges professzionális eszközzel felszereltek.

    • Meeting roomTeljesen felszerelt, bármilyen méretű tárgyalótermek óradíjas vagy napidíjas alapon, vagy ameddig Önnek szüksége van rá
    • airport locationFoglaljon tárgyalótermet bármelyik jelentősebb városban vagy közlekedési csomópontban (beleértve a reptereket is)
    • Event spaceRendezvényektermek, üléstermek, oktatótermek, interjúszobák és még sok más is
    • Business loungeKényelmes és professzionális, személyre szabható elrendezéssel és bútorokkal
    • appFoglaljon a több mint 10 000 tárgyalóterem közül a Regus alkalmazáson keresztül előre vagy akár aznap is
    • Office spaceTapasztalt csapatunk mindig segít Önnek a tökéletes iroda lefoglalásban

    A tárgyalóterem-bérlés előnyei

    Tárgyalóterem bérlésekor gondoskodunk arról, hogy teljesen elégedett legyen szolgáltatásainkkal. Ha további eszközökre van szüksége, csak szóljon, és mi elintézzük Önnek. Helyszíni csapatunk előkészíti Önnek a termet, biztosítja a zökkenőmentes ügymenetet, és meleg, barátságos fogadtatásban részesíti vendégeit a recepción.

    • SkytvSíkképernyős TV-k, projektorok, mágnástáblák és flipchartok
    • breakout areaA pihenőterületek elérése szükség esetén
    • Design OfficeSzemélyre szabható tárgyalóterem
    • Coffee barBarista stílusú kávéfőző alkalmankénti fizetéssel minden szobában
    • wifiÜzleti szintű wifi és műszaki berendezések
    • Coffee machineOpcionálisan cateringszolgáltatások is elérhetőek

    Sikerre tervezett tárgyalótermek

    Tárgyalótermeinket a siker előmozdítását szem előtt tartva terveztük – akár meglévő ügyfélnek értékesít valamilyen megoldást, akár új ügyfelet szeretne lenyűgözni. Azért vagyunk, hogy képzéseit, tanácskozásait, interjúit és konferenciáit a lehető leginkább zökkenőmentesen lebonyolítsa, és rendelkezésére bocsátjuk az ehhez szükséges helyet, megoldásokat és támogatást.

    • Meeting roomFoglaljon tárgyalótermeket az ügyfelei közelében
    • Video conferencingTartson hatékony pitcheket a professzionális audiovizuális eszközeinkkel
    • Rendezzen rendszeres megbeszéléseket a csapatával
    • Nyűgözze le a legnagyobb tehetségeket a kényelmes interjúszobákkal
    • Meeting roomTartson hatékony kihelyezett tanács- vagy vezetői üléseket
    • flexibleTeremtsen jól kihasználható teret a vállalkozása számára

    Azonnal használható tárgyalótermek

    Ha lefoglalja valamelyik tárgyalótermünket, akkor a találkozója vagy rendezvénye sikeres lebonyolítását segítő szolgáltatások és megoldások széles választéka áll majd rendelkezésére – a cateringtől kezdve egészen az audiovizuális eszközökig. Előrefoglalás esetén gondoskodunk róla, hogy az adott napon minden a helyén legyen és használatra készen álljon.

    Tárgyalóterem foglalása >

    Válaszok a tárgyalótermekkel kapcsolatos kérdéseire

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Kérjen tájékoztatást
    Valamennyi tárgyalótermünk óradíjas alapon foglalható, és fel van szerelve a találkozó zökkenőmentes lebonyolításához szükséges eszközökkel, például mágnestáblával vagy flipchart táblával. Helyszíni csapatunk fogadja vendégeit, és gondoskodik róla, hogy minden, amire szüksége van, a kért módon rendelkezésére álljon. Valamennyi helyiségünk el van látva üzleti szintű konferenciahívási technológiával, úgymint nagy sebességű internet, illetve igény szerint képernyők és projektorok.
    Foglaláskor megadhatja, kér-e teát és kávét a találkozón, és hogy szüksége van-e valamilyen berendezésre prezentációhoz vagy videokonferenciához. Cateringet is tudunk szervezni – ezt legalább 24 órával korábban kell igényelni. Ha műszaki támogatásra van szüksége, helyszíni csapatunk segít beüzemelni az audiovizuális eszközöket, a nyomtatót, a szkennert vagy bármilyen kívánt adminisztratív szolgáltatást.
    A helyiséget lefoglalhatja online, vagy letöltheti alkalmazásunkat, és útközben is foglalhat. Ha szeretné megtalálni a tökéletes helyszínt, lépjen kapcsolatba velünk, és kérje tapasztalt tanácsadóink segítségét, akik megszervezik, hogy személyesen is ellátogathasson a helyszínre.
    Minden helyiségünk személyre szabható, így üzleti igényeihez igazítva konfigurálhatja a termet. Ha bármilyen külön kérése lenne, örömmel segítünk: jelezze nekünk foglaláskor, vagy előzetesen forduljon helyszíni csapatunkhoz.
    Igen, segítőkész csapatunk a recepción fogadja, majd a tárgyalóteremhez irányítja vendégeit. A termet is előkészítik, és készenlétben állnak, hogy egész nap minden zökkenőmentesen menjen.
    Foglaláskor gondoskodhat róla, hogy vendégei étellel és italokkal, valamint kávéval és teával is felfrissüljenek. Helyszíni csapatunk az Ön igényei szerinti cateringet is tud szervezni, ha ezt legalább 24 órával korábban jelzi nekünk.
    Ha az Öné után nincs foglalás, aznap tetszőleges ideig használhatja a tárgyalótermet, mi pedig módosítjuk a kijelentkezés idejét és a költségeket.
    A tárgyalóterem tervezett használatának kezdete előtt 30 perccel már várakozhat a recepció területén. Arra is van lehetőség, hogy korábban elfoglalja a helyiséget, ha nincs másik foglalás – erről a kiválasztott munkatérhez tartozó recepciós csapatnál érdeklődhet.
    Tárgyalóterem-foglalását díjmentesen lemondhatja a foglalás utáni két órán belül vagy legalább 20 munkanappal a lefoglalt időpont előtt.
    – Ha a lefoglalt időpont előtti 4 munkanapon belül mondja le a helyiség foglalását, akkor a teljes díj fizetendő.
    – Ha 11–20 főre lefoglalt tárgyalótermet mond le 9 vagy kevesebb nappal a lefoglalt időpont előtt, akkor a teljes díj fizetendő.
    – Ha több mint 21 főre lefoglalt tárgyalótermet mond le 19 vagy kevesebb nappal a lefoglalt időpont előtt, akkor a teljes díj fizetendő.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.