Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.
A Regus COVID–19 terjedése ellen tett óvintézkedései

Rugalmas irodák 135 King Street irodaházunkban

135 King Street, Level 13, Sydney, New South Wales, 2000

The business centre in King Street, Sydney is in the energetic heart of Sydney's CBD, surrounded by major financial institutions, blue-chip companies and premier retail stores. The premium office building sits south side of King Street between Pitt and Castlereagh Streets, and houses The Glasshouse, a three level retail centre fronting Pitt Street Mall that includes over 27 specialty retail stores. The business centre is located on level 13 and showcases floor to ceiling glass with spectacular views over the CBD and beyond. High-end retail stores on Castlereagh Street, Pitt St Mall and the Queen Victoria Building are all within a few minutes' walk and undercover access takes you directly to Town Hall and Martin Place Train Stations, and major bus routes are right on your doorstep. You'll find a wide choice of lunchtime options nearby, including some of Sydney's best restaurants and cafes, and Sydney's iconic Hyde Park is only a short stroll. It's an address that's perfectly positioned for your business growth in the future.

Részletek
Elérhető irodahelyiségek

Rugalmas irodák 135 King Street irodaházunkban

135 King Street, Level 13, Sydney, New South Wales, 2000

The business centre in King Street, Sydney is in the energetic heart of Sydney's CBD, surrounded by major financial institutions, blue-chip companies and premier retail stores. The premium office building sits south side of King Street between Pitt and Castlereagh Streets, and houses The Glasshouse, a three level retail centre fronting Pitt Street Mall that includes over 27 specialty retail stores. The business centre is located on level 13 and showcases floor to ceiling glass with spectacular views over the CBD and beyond. High-end retail stores on Castlereagh Street, Pitt St Mall and the Queen Victoria Building are all within a few minutes' walk and undercover access takes you directly to Town Hall and Martin Place Train Stations, and major bus routes are right on your doorstep. You'll find a wide choice of lunchtime options nearby, including some of Sydney's best restaurants and cafes, and Sydney's iconic Hyde Park is only a short stroll. It's an address that's perfectly positioned for your business growth in the future.

Elérhető irodahelyiségek

+61(0)2 8973 7400

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Sydney területén

Miért érdemes Regus irodát választani?

Bútorozott irodák

Modern bútorok, nagy sebességű internet

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen egyetlen összeget a munkaterülethez kapcsolódó összes szolgáltatásért.

Méret növelése

Igényeljen több helyet az íróasztaloknak, ahogyan új munkatársakat vesz fel.

Ideiglenes irodák

Állítsa fel projektirodaként, majd szüntesse meg egy hónapos felmondási idővel.

Válassza ki az Önnek megfelelő típusú irodahelyiséget:

A(z) 135 King Street ablakos irodái a privát irodahelyiség mellé gyönyörű kilátást is biztosítanak

Ablakos iroda

Privát irodahelyiség kilátással, a rendelkezésre álló összes központunkban.

A(z) 135 King Street belső irodái olcsó irodahelyiséget kínálnak

Belső iroda

Regus irodahelyiség kilátás nélkül; a legkisebb költségű irodahelyiségünk.

A(z) 135 King Street vezetői irodái irodák és tárgyalótermek egyben

Iroda tárgyalóasztallal

Kombinált iroda és tárgyaló; jellemzően két íróasztallal és egy tárgyalóasztallal.

Coworking-íróasztalok megosztott irodai környezetben itt: 135 King Street

Co-working

Íróasztalok megosztott irodai környezetben, ahol az asztalok a beérkezés sorrendjében foglalhatók el.

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen egyetlen összeget egy teljesen berendezett irodáért, beleértve a bútorokat, wifit, telefont, közüzemi számlákat és a recepciószolgálatot.

Csak a fogyóeszközök után kell külön fizetnie, mint a kávé, a másolatok és a hívások.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Növelje igény szerint

  • Ne fizessen több irodahelyiségért, mint amennyire szüksége van
  • Kezdjen kevesebbel, majd igényeljen több helyet és munkaállomást, ahogyan vállalkozása növekszik
Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel

Szabja testre irodáját

  • Bútor, elrendezés és dekoráció – mind az Ön igényeihez igazítva
A Regus globális jelenlétet kínál, a társalgótagság pedig ingyenesen jár a szolgáltatás mellé

Globális jelenlét

  • Ingyenesen jár mellé a társalgótagság
  • Business lounge szolgáltatásaink az egész világon elérhetők
Biztonságos, nagy sebességű internet, mely tartalmazza a beállításokat is

Adminisztrációs támogatás

  • Tartalmazza a recepciószolgálatot és a postakezelést
  • Segítség az adminisztrációs feladatokban
Biztonságos üzleti internet, wifi, telefonkészülék és telefonvonalak

Technológia

  • Biztonságos üzleti internet, wifi, telefonkészülék és telefonvonalak
  • Kapcsolódási lehetőség 50 millió WIFI-hotspothoz világszerte
Iroda inspiráló közösségi környezetben

Iroda

  • Modern, ergonomikus irodabútorok
  • Professzionális üzleti környezet
  • Kiváló elhelyezkedésű irodák épp ott, ahol üzleti ügyei megkívánják
  • Közösségi tárgyalótermeink használata óradíjas alapon
Meeting and office facilities at 135 King Street

Felszereltség

  • Vendégeit recepciósaink fogadják
  • Közös konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel
  • Business lounge és kisebb pihenőhelyiség
  • Minden közüzemi költség az árban
  • Irodatakarítás és -karbantartás
  • Nyomtatás, szkennelés és fénymásolás
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Előnyök

  • Exkluzív hozzáférés a Regus Piactérhez, amely vezető márkák ajánlatait kínálja kedvezményes áron
  • Rendszeres közösségi események és programok a Regustől
  • Munkaterület foglalása és számos egyéb lehetőség a Regus mobilalkalmazással

Többféle munkavégzési lehetőség Sydney területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

A tagság különféle szintek széles választékával hozzáférést biztosít az átmeneti irodahelyiségekhez világszerte

Tagság

Igény szerint használható irodahelyiségek világszerte, egy többszintű tagsági rendszerben, amely minden pénztárcához és munkastílushoz kínál megoldást.

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: 135 King Street

Tárgyalóterem

Professzionális tárgyalók üzleti találkozókhoz, nagyobb megbeszélésekhez, céges tréningekhez és interjúkhoz, Wi-Fi-hálózattal, projektorokkal, mágnes- és rajztáblával és segítőkész munkatársainkkal.

A(z) 135 King Street virtuális irodái presztízsértékű címet és számos kiegészítő szolgáltatást biztosítanak

Virtuális iroda

Cége jó benyomást kelthet egy presztízsértékű címmel és a számos kiegészítő szolgáltatással.

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Mit nyújtanak a Regus-irodák?

A Regus irodaházakban található irodahelyiségeket ad bérbe Magyarország területén. Minden magániroda bővíthető további íróasztalok hozzáadásával, illetve külön díj nélkül áthelyezhető; emellett ideiglenes irodák bérbeadásával is foglalkozunk, amelyeket akár egy projekt erejéig is igénybe vehet egy 1 hónapos felmondási idejű, határozatlan idejű szerződés aláírásával.

Az általunk kínált bútorozott, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal ellátott irodák mellé további szolgáltatásokat is igénybe vehet, mint például a tárgyalótermek és virtuális irodák igénylése. Kiválaszthatja, hogy belső vagy ablakos irodát szeretne, illetve akár vezetői irodát is bérelhet - ezek kisebb irodák, melyekhez tárgyalótermek tartoznak.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.