home Icon
  • Belgium
  • Brüsszel
home Icon

Irodák itt: Brüsszelben

/1 vagy akár több mint 100 asztal/Rugalmas feltételek
A Regus privát irodájában otthonra lelhet vállalkozása Brüsszelben. Teljes felszereltségű munkatereinkben a bútoroktól a nagy sebességű wifiig mindenről gondoskodunk, hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania.
A következő módokon támogatjuk Önt Brüsszelben:
  • bullet IconBármilyen méretű csapat számára bérelhető privát irodák.
  • bullet IconTestreszabható irodák egyedi igények szerint.
  • bullet IconNapi irodák és csomagok a rugalmasság érdekében.
Kérjen tájékoztatást
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: € 169 személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: € 169 személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: € 45 naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
€ 179 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: € 159 személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: € 19 naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
€ 99 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
€ 55 / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
€ 119 / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
€ 175 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: € 25 óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: € 25 óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: € 25 óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: € 25 óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Irodák itt: Brüsszelben

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    Hamarosan irodaház nyílik

    Privát irodák már€ 429/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák már€ 109/nFoglaljon most!

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta € 179
    10 napHavonta € 269
    30 napHavonta € 435

    Brüsszel területén már jelen vagyunk

    The unofficial home of the European Union, Brussels is a global centre for business, finance and politics. Build your base at a fully-serviced office space in the cosmopolitan Belgian capital and take advantage of all its possibilities.

    Irodahelyiség Brüsszelben az Ön igényeire szabva
    Put down roots in Belgium with a flexible office space in Brussels. Take as much space as you need, customise it to reflect your unique culture, and scale up or down easily as your business develops. Work fast and in comfort, with high-speed internet and ergonomic furniture included. And get time-saving admin and tech support from our experienced on-site team.
    Fedezzen fel egyéb helyeket Brüsszelben
    Irodák itt: Ixellesben (3),Irodák itt: Saint Gilles-ben (3)
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető irodahelyiség-hálózatunk teljes egészét: Belgiumban.

    Válaszok az irodákkal kapcsolatos kérdéseire Brüsszelben

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Ha egy inspiráló helyen szeretné hatékonyan végezni a munkáját, foglalható irodahelyiségeink Brüsszelben már személyenként és havonta € 169 és € 549 közötti áron állnak rendelkezésre. Az árak a Regus.comon található áraktól függ, és 24 hónapos szerződés esetén érvényesek. Az aktuális ár a személyek száma, a szerződéses időszak, az adott helyiség és a rendelkezésre állás szerint változhat. Például a prémium vezetői irodák, az egyszemélyes irodák vagy a szebb kilátással rendelkezők drágábbak személyenként.
    Egyéb lehetőségként irodatagsági csomagot is vásárolhat egyes személyek vagy bármekkora nagyságú csapatok számára, akik így hozzáférhetnek irodákhoz, coworkinghelyiségekhez vagy társalgókhoz 5 vagy 10 napra, illetve akár egy egész hónapra. Ha egyes személyek számára szeretne tagságot vásárolni, kattintson ide . Amennyiben egy nagyobb létszámú csapat számára szeretne foglalni, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Egyszerűen bérelhet irodahelyiséget Brüsszelben óra- vagy napi díjas rendszerben rugalmas és megfizethető napi irodáinkban. Az online foglalások egy személy és legfeljebb egy vendég számára szólnak. Ha több személy számára van szüksége napi irodára, hívjon minket, vagy küldjön be egy érdeklődési űrlapot, és mi visszahívjuk időpont-egyeztetés céljából. Iroda napi bérléséhez kattintson ide .
    Számos rugalmas irodahelyiség-bérlési lehetőséget kínálunk Brüsszelben. Találjon egy adott napra lefoglalható irodahelyiséget vagy tárgyalóasztallal ellátott irodát, amelyet hosszú távra is kibérelhet, és szabja személyre saját brandjének és elrendezési elképzelésének megfelelően. A teljes rugalmasság jegyében kialakított privát irodák bármely méretű vállalkozás számára megfelelők, és igény esetén tovább bővíthetők, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Egyéb helyiségeket is bérelhet Brüsszelben, például coworkinghelyiségeket és tárgyalótermeket.
    Tudjuk, hogy az üzleti vállalkozások folyamatos változásban vannak, ezért rugalmas szerződéseket ajánlunk, hogy segítsünk Önnek gyorsan alkalmazkodni. Irodahelyiségeink esetében nincs minimális foglalási időszak, így Önnek lehetősége van csupán egy hétre, de akár több évre is irodát foglalni. Irodahelyiség-tagságainkkal professzionális irodákhoz is hozzáférhet havonta egy, öt vagy tíz alkalommal, sőt akár egy hónapig is minden munkanap alkalmával.
    Számos rugalmas irodahelyiség-bérlési lehetőséget kínálunk Brüsszelben. Találjon egy adott napra lefoglalható irodahelyiséget vagy tárgyalóasztallal ellátott irodát, amelyet hosszú távra is kibérelhet, és szabja személyre saját brandjének és elrendezési elképzelésének megfelelően. A teljes rugalmasság jegyében kialakított privát irodák bármely méretű vállalkozás számára megfelelők, és igény esetén tovább bővíthetők, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Egyéb helyiségeket is bérelhet Brüsszelben, például coworkinghelyiségeket és tárgyalótermeket.
    Ha Brüsszelben ad otthont vállalkozásának, számos irodahelyiség-bérlési lehetőség közül választhat. Választhat teljeskörűen felszerelt napi irodáink, kisebb irodáink, egyénileg kialakított irodáink vagy nagyobb, tárgyalóasztallal felszerelt irodáink közül, amelyek mindegyike teljesen bútorozott, gyors wifihozzáféréssel rendelkezik, és azonnal használható.
    Teljeskörűen felszerelt irodahelyiségeinkben minden megtalál, ami az igény szerinti munkavégzéshez szükséges. Minden irodában ergonomikus bútorok, gyors wifi és pihenésre alkalmas terek állnak rendelkezésére. A nyüzsgő irodaházakban található, professzionális helyszíni csapatokkal támogatott irodáinkban mindenről gondoskodunk – beleértve a közműszolgáltatásokat és a takarítást is –, hogy Önnek csak vállalkozása felvirágoztatásával kelljen koncentrálnia. Továbbá számos egyéb helyiséghez és szolgáltatáshoz hozzáfér, többek között foglalható tárgyalótermekhez, konferenciatermekhez és coworkinghelyiségekhez.
    Igen, csapatunk örömmel körbevezeti Önt bármelyik irodaházunkban, és válaszol az irodáink felszereltségét érintő minden kérdésére. Hívja csapatunkat, vagy foglaljon körbevezetési időpontot online.
    Kiválaszthatja, hogy mikor és hol szeretne irodahelyiség-tagságaink segítségével dolgozni. Foglaljon kedvezményes áron egy napra irodahelyiséget, vagy válasszon tagsági csomagot, amellyel 5 vagy 10 napra, illetve akár egy egész hónapra hozzáférést kaphat egy irodához. A világszerte helyszínek ezrein rendelkezésre álló, kiterjedt irodahálózatunkkal mindig megtalálja a munkavégzéshez szükséges helyszínt – igényei szerint.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.