Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Rugalmas irodák Kuala Lumpur, Pavilion KL irodaházunkban

Level 8, Pavilion Kuala Lumpur, 168 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

The Pavilion business centre is located on Jalan Bukit Bintang the heart of Kuala Lumpur's Golden Triangle and is set within a premier retail area - Pavilion KL - home to over 500 major brands in fashion, dining and urban leisure. It is also adjacent to several other shopping malls within the famous Bintang Walk area. 5 stars hotels such as JW Marriot, The Westin, Ritz Carlton, Grand Millennium Kuala Lumpur and many other commercial buildings which are home to many MNC companies based in this major central business districts (CBD) in Kuala Lumpur. It is well connected via many modes of public transportation including the LRT, MRT, KL Monorai and the free GO-KL bus. The centre is supported by a wide range of amenities including many restaurants, banks and leisure facilities. There are many major tourist attractions and entertainment venues within the walking distance making this a popular place for business, entertainment and living. The Pavilion centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

Részletek
Elérhető irodahelyiségek

Rugalmas irodák Kuala Lumpur, Pavilion KL irodaházunkban

Level 8, Pavilion Kuala Lumpur, 168 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

The Pavilion business centre is located on Jalan Bukit Bintang the heart of Kuala Lumpur's Golden Triangle and is set within a premier retail area - Pavilion KL - home to over 500 major brands in fashion, dining and urban leisure. It is also adjacent to several other shopping malls within the famous Bintang Walk area. 5 stars hotels such as JW Marriot, The Westin, Ritz Carlton, Grand Millennium Kuala Lumpur and many other commercial buildings which are home to many MNC companies based in this major central business districts (CBD) in Kuala Lumpur. It is well connected via many modes of public transportation including the LRT, MRT, KL Monorai and the free GO-KL bus. The centre is supported by a wide range of amenities including many restaurants, banks and leisure facilities. There are many major tourist attractions and entertainment venues within the walking distance making this a popular place for business, entertainment and living. The Pavilion centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

Elérhető irodahelyiségek

+60 392057688

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Kuala Lumpur területén

Világszerte megbíznak bennünk

LinkedIn
Cigna
Accenture

Miért érdemes Regus irodát választani?

Bútorozott irodák

Modern bútorok, nagy sebességű internet

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen egyetlen összeget a munkaterülethez kapcsolódó összes szolgáltatásért.

Méret növelése

Igényeljen több helyet az íróasztaloknak, ahogyan új munkatársakat vesz fel.

Ideiglenes irodák

Állítsa fel projektirodaként, majd szüntesse meg egy hónapos felmondási idővel.

Válassza ki az Önnek megfelelő típusú irodahelyiséget:

A(z) Kuala Lumpur, Pavilion KL ablakos irodái a privát irodahelyiség mellé gyönyörű kilátást is biztosítanak

Ablakos iroda

Privát irodahelyiség kilátással, a rendelkezésre álló összes központunkban.

A(z) Kuala Lumpur, Pavilion KL belső irodái olcsó irodahelyiséget kínálnak

Belső iroda

Regus irodahelyiség kilátás nélkül; a legkisebb költségű irodahelyiségünk.

A(z) Kuala Lumpur, Pavilion KL vezetői irodái irodák és tárgyalótermek egyben

Iroda tárgyalóasztallal

Kombinált iroda és tárgyaló; jellemzően két íróasztallal és egy tárgyalóasztallal.

Coworking-íróasztalok megosztott irodai környezetben itt: Kuala Lumpur, Pavilion KL

Co-working

Íróasztalok megosztott irodai környezetben, ahol az asztalok a beérkezés sorrendjében foglalhatók el.

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen egyetlen összeget egy teljesen berendezett irodáért, beleértve a bútorokat, wifit, telefont, közüzemi számlákat és a recepciószolgálatot.

Csak a fogyóeszközök után kell külön fizetnie, mint a kávé, a másolatok és a hívások.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Növelje igény szerint

  • Ne fizessen több irodahelyiségért, mint amennyire szüksége van
  • Kezdjen kevesebbel, majd igényeljen több helyet és munkaállomást, ahogyan vállalkozása növekszik
Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel

Szabja testre irodáját

  • Bútor, elrendezés és dekoráció – mind az Ön igényeihez igazítva
A Regus globális jelenlétet kínál, a társalgótagság pedig ingyenesen jár a szolgáltatás mellé

Globális jelenlét

  • Ingyenesen jár mellé a társalgótagság
  • Business lounge szolgáltatásaink az egész világon elérhetők
Biztonságos, nagy sebességű internet, mely tartalmazza a beállításokat is

Adminisztrációs támogatás

  • Tartalmazza a recepciószolgálatot és a postakezelést
  • Helyszíni segítség adminisztrációs feladatokban, mint a levelezés és a fénymásolás
Biztonságos üzleti internet, wifi, telefonkészülék és telefonvonalak

Technológia

  • Biztonságos üzleti internet, wifi, telefonkészülék és telefonvonalak
  • Kapcsolódási lehetőség 50 millió WIFI-hotspothoz világszerte
Iroda inspiráló közösségi környezetben

Iroda

  • Modern, ergonomikus irodabútorok
  • Professzionális üzleti környezet
  • Kiváló elhelyezkedésű irodák épp ott, ahol üzleti ügyei megkívánják
  • Közösségi tárgyalótermeink használata óradíjas alapon
Meeting and office facilities at Kuala Lumpur, Pavilion KL

Felszereltség

  • Vendégeit recepciósaink fogadják
  • Közös konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel
  • Business lounge és kisebb pihenőhelyiség
  • Minden közüzemi költség az árban
  • Irodatakarítás és -karbantartás
  • Nyomtatás, szkennelés és fénymásolás
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Előnyök

  • Exkluzív hozzáférés a Regus Piactérhez, amely vezető márkák ajánlatait kínálja kedvezményes áron
  • Rendszeres közösségi események és programok a Regustől
  • Munkaterület foglalása és számos egyéb lehetőség a Regus mobilalkalmazással

Többféle munkavégzési lehetőség Kuala Lumpur területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

A tagság különféle szintek széles választékával hozzáférést biztosít az átmeneti irodahelyiségekhez világszerte

Tagság

Igény szerint használható irodahelyiségek világszerte, egy többszintű tagsági rendszerben, amely minden pénztárcához és munkastílushoz kínál megoldást.

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Kuala Lumpur, Pavilion KL

Tárgyalóterem

Professzionális tárgyalók üzleti találkozókhoz, nagyobb megbeszélésekhez, céges tréningekhez és interjúkhoz, Wi-Fi-hálózattal, projektorokkal, mágnes- és rajztáblával és segítőkész munkatársainkkal.

A(z) Kuala Lumpur, Pavilion KL virtuális irodái presztízsértékű címet és számos kiegészítő szolgáltatást biztosítanak

Virtuális iroda

Cége jó benyomást kelthet egy presztízsértékű címmel és a számos kiegészítő szolgáltatással.

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Mit nyújtanak a Regus-irodák?

A Regus irodaházakban található irodahelyiségeket ad bérbe Magyarország területén. Minden magániroda bővíthető további íróasztalok hozzáadásával, illetve külön díj nélkül áthelyezhető; emellett ideiglenes irodák bérbeadásával is foglalkozunk, amelyeket akár egy projekt erejéig is igénybe vehet egy 1 hónapos felmondási idejű, határozatlan idejű szerződés aláírásával.

Az általunk kínált bútorozott, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal ellátott irodák mellé további szolgáltatásokat is igénybe vehet, mint például a tárgyalótermek és virtuális irodák igénylése. Kiválaszthatja, hogy belső vagy ablakos irodát szeretne, illetve akár vezetői irodát is bérelhet - ezek kisebb irodák, melyekhez tárgyalótermek tartoznak.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.