Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.
A Regus COVID–19 terjedése ellen tett óvintézkedései

Rugalmas irodák 63 St Mary Axe irodaházunkban

63 St Mary Axe, London, EC3A 8AA

This office space is opposite the iconic 'Gherkin' building between the Bank of England and Liverpool Street station so it is ideally situated for finance and insurance firms. Housed in an impressive modern building in a prominent corner setting, the office has a stunning double height atrium and the offices benefit from a modern stylish interior with a mid-century twist. There are over 160 workstations, more than 70 serviced offices of varying sizes and three high-specification meeting rooms bookable by the hour. For collaborative working, the centre also features a large, open-plan co-working space. The offices would suit a variety of business including for individuals and co-working, start-ups, SME's and multinational corporations.

The St Mary Axe business centre is in a central location being within a short stroll of Liverpool Street and Fenchurch Street train and tube stations. London City Airport is less than six miles away and London Heathrow is easily accessible. In the area, Leadenhall Market is a lively destination for business lunches or entertaining clients. Also nearby, the Sky Garden at 20 Fenchurch Street has three storeys of beautiful landscaped public gardens and exclusive social spaces, including observation decks, an open-air terrace and bars and restaurants housed within an iconic glass dome.

Részletek
Elérhető irodahelyiségek

Rugalmas irodák 63 St Mary Axe irodaházunkban

63 St Mary Axe, London, EC3A 8AA

This office space is opposite the iconic 'Gherkin' building between the Bank of England and Liverpool Street station so it is ideally situated for finance and insurance firms. Housed in an impressive modern building in a prominent corner setting, the office has a stunning double height atrium and the offices benefit from a modern stylish interior with a mid-century twist. There are over 160 workstations, more than 70 serviced offices of varying sizes and three high-specification meeting rooms bookable by the hour. For collaborative working, the centre also features a large, open-plan co-working space. The offices would suit a variety of business including for individuals and co-working, start-ups, SME's and multinational corporations.

The St Mary Axe business centre is in a central location being within a short stroll of Liverpool Street and Fenchurch Street train and tube stations. London City Airport is less than six miles away and London Heathrow is easily accessible. In the area, Leadenhall Market is a lively destination for business lunches or entertaining clients. Also nearby, the Sky Garden at 20 Fenchurch Street has three storeys of beautiful landscaped public gardens and exclusive social spaces, including observation decks, an open-air terrace and bars and restaurants housed within an iconic glass dome.

Elérhető irodahelyiségek

+44 (0)203 861 6400

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése London területén

Miért érdemes Regus irodát választani?

Bútorozott irodák

Modern bútorok, nagy sebességű internet

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen egyetlen összeget a munkaterülethez kapcsolódó összes szolgáltatásért.

Méret növelése

Igényeljen több helyet az íróasztaloknak, ahogyan új munkatársakat vesz fel.

Ideiglenes irodák

Állítsa fel projektirodaként, majd szüntesse meg egy hónapos felmondási idővel.

Válassza ki az Önnek megfelelő típusú irodahelyiséget:

A(z) 63 St Mary Axe ablakos irodái a privát irodahelyiség mellé gyönyörű kilátást is biztosítanak

Ablakos iroda

Privát irodahelyiség kilátással, a rendelkezésre álló összes központunkban.

A(z) 63 St Mary Axe belső irodái olcsó irodahelyiséget kínálnak

Belső iroda

Regus irodahelyiség kilátás nélkül; a legkisebb költségű irodahelyiségünk.

A(z) 63 St Mary Axe vezetői irodái irodák és tárgyalótermek egyben

Iroda tárgyalóasztallal

Kombinált iroda és tárgyaló; jellemzően két íróasztallal és egy tárgyalóasztallal.

Coworking-íróasztalok megosztott irodai környezetben itt: 63 St Mary Axe

Co-working

Íróasztalok megosztott irodai környezetben, ahol az asztalok a beérkezés sorrendjében foglalhatók el.

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen egyetlen összeget egy teljesen berendezett irodáért, beleértve a bútorokat, wifit, telefont, közüzemi számlákat és a recepciószolgálatot.

Csak a fogyóeszközök után kell külön fizetnie, mint a kávé, a másolatok és a hívások.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Növelje igény szerint

  • Ne fizessen több irodahelyiségért, mint amennyire szüksége van
  • Kezdjen kevesebbel, majd igényeljen több helyet és munkaállomást, ahogyan vállalkozása növekszik
Konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel

Szabja testre irodáját

  • Bútor, elrendezés és dekoráció – mind az Ön igényeihez igazítva
A Regus globális jelenlétet kínál, a társalgótagság pedig ingyenesen jár a szolgáltatás mellé

Globális jelenlét

  • Ingyenesen jár mellé a társalgótagság
  • Business lounge szolgáltatásaink az egész világon elérhetők
Biztonságos, nagy sebességű internet, mely tartalmazza a beállításokat is

Adminisztrációs támogatás

  • Tartalmazza a recepciószolgálatot és a postakezelést
  • Segítség az adminisztrációs feladatokban
Biztonságos üzleti internet, wifi, telefonkészülék és telefonvonalak

Technológia

  • Biztonságos üzleti internet, wifi, telefonkészülék és telefonvonalak
  • Kapcsolódási lehetőség 50 millió WIFI-hotspothoz világszerte
Iroda inspiráló közösségi környezetben

Irodák

  • Modern, ergonomikus irodabútorok
  • Professzionális üzleti környezet
  • Kiváló elhelyezkedésű irodák épp ott, ahol üzleti ügyei megkívánják
  • Közösségi tárgyalótermeink használata óradíjas alapon
Meeting and office facilities at 63 St Mary Axe

Felszereltség

  • Vendégeit recepciósaink fogadják
  • Közös konyha tea- és kávéfőzéshez szükséges eszközökkel
  • Business lounge és kisebb pihenőhelyiség
  • Minden közüzemi költség az árban
  • Irodatakarítás és -karbantartás
  • Nyomtatás, szkennelés és fénymásolás
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Előnyök

  • Exkluzív hozzáférés a Regus Piactérhez, amely vezető márkák ajánlatait kínálja kedvezményes áron
  • Rendszeres közösségi események és programok a Regustől
  • Munkaterület foglalása és számos egyéb lehetőség a Regus mobilalkalmazással

Többféle munkavégzési lehetőség London területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

A tagság különféle szintek széles választékával hozzáférést biztosít az átmeneti irodahelyiségekhez világszerte

Tagság

Igény szerint használható irodahelyiségek világszerte, egy többszintű tagsági rendszerben, amely minden pénztárcához és munkastílushoz kínál megoldást.

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: 63 St Mary Axe

Tárgyalóterem

Professzionális tárgyalók üzleti találkozókhoz, nagyobb megbeszélésekhez, céges tréningekhez és interjúkhoz, Wi-Fi-hálózattal, projektorokkal, mágnes- és rajztáblával és segítőkész munkatársainkkal.

A(z) 63 St Mary Axe virtuális irodái presztízsértékű címet és számos kiegészítő szolgáltatást biztosítanak

Virtuális iroda

Cége jó benyomást kelthet egy presztízsértékű címmel és a számos kiegészítő szolgáltatással.

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Mit nyújtanak a Regus-irodák?

A Regus irodaházakban található irodahelyiségeket ad bérbe Magyarország területén. Minden magániroda bővíthető további íróasztalok hozzáadásával, illetve külön díj nélkül áthelyezhető; emellett ideiglenes irodák bérbeadásával is foglalkozunk, amelyeket akár egy projekt erejéig is igénybe vehet egy 1 hónapos felmondási idejű, határozatlan idejű szerződés aláírásával.

Az általunk kínált bútorozott, nagy sebességű internettel és recepciószolgálattal ellátott irodák mellé további szolgáltatásokat is igénybe vehet, mint például a tárgyalótermek és virtuális irodák igénylése. Kiválaszthatja, hogy belső vagy ablakos irodát szeretne, illetve akár vezetői irodát is bérelhet - ezek kisebb irodák, melyekhez tárgyalótermek tartoznak.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.