home Icon
  • Dánia
  • Koppenhága
home Icon

Virtuális iroda Koppenhágában

/Azonnali jelenlét/IGÉNY SZERINTI MUNKATÉR
Alakítsa ki vállalkozása láthatóságát egy virtuális iroda nyitásával Koppenhágában területén. Kiterjedt globális hálózatunknak köszönhetően presztízs értékű üzleti címmel rendelkező, közkedvelt munkahelyszínek közül válogathat postakezelési lehetőségek és hívásfogadási szolgáltatások széles skálájával, továbbá igény szerint használhatja a tárgyalótermeket és íróasztalokat.
A következő módokon támogatjuk Önt Koppenhágában:
  • bullet IconProfesszionális üzleti cím kiemelt helyszínen.
  • bullet IconOpcionális híváskezelési szolgáltatás áll rendelkezésre.
  • bullet IconKreditek a világszerte működő business lounge-okhoz és napi irodákhoz a meghatározott csomagokban.
Vásárlás most
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: 1 450 DKK személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: 1 450 DKK személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: 350 DKK naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
1 190 DKK / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: 1 290 DKK személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: 190 DKK naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
750 DKK / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
750 DKK / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
1 750 DKK / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
2 590 DKK / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: 150 DKK óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: 150 DKK óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: 150 DKK óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: 150 DKK óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Virtuális iroda Koppenhágában

    Raadshuspladsen 16

    Business Centre Raadhuspladsen Raadhuspladsen 16, Copenhagen, 1550, DNK

    Base your business in one of the capital’s most famous buildings, Rådhuspladsen 16. Renowned for its character and reputation the Richuset is a true landmark with its golden weather girls and distinctive decorated tower.

    Work productively in sleek, modern office space. Host your clients easily with bus routes on the doorstep or Copenhagen Central Station just a 5-minute walk away. Unwind with a stroll down Denmark's longest pedestrianised shopping street, followed by some fine cuisine in the restaurants nearby.

    Privát irodák már1 950 DKK/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák már490 DKK/nFoglaljon most!

    Ny Christiansborg

    Christians Brygge 28, Copenhagen, 1559, DNK

    Enjoy the freedom of flexibility in Denmark’s capital when you secure dynamic office space located at Christians Brygge, Copenhagen. Travel with ease to this shared workspace close to the historic Langebro which connects the city with Amager and allows you quick access to the motorway and Metro. Stop off at Nørreport Street (Vendersgade) bus stop, just a short walk from work or use the dedicated rail service at Nørreport Metro Station, a one-minute drive from the office. Whether you need a permanent office or a convenient hot-desking spot while travelling, Christians Brygge will ensure your business needs are met.

    Experience uninterrupted productivity in modern office space in Copenhagen. Maximise efficiency using our high-grade WiFi and dedicated support team, to free up time for you to focus on facilitating business growth. Connect with professionals from diverse industries in stunning meeting rooms at Christians Brygge. Colleagues working remotely? Use our state-of-the-art video conferencing technology to ensure they don’t miss out on key information. Remember to take regular breaks – enjoy a barista-brewed coffee on one of the private office’s balconies or take an inspiring stroll along the harbour canal, directly linked to our workspace.

    Frederiksborggade 15

    Frederiksborggade 15, 2th and 3rd floor, Copenhagen, 1360, DNK

    Expand your network in one of the city’s main gateways, just 15 minutes from the airport. Frederiksborggade 15 is a stone’s throw from the capital’s busiest transport hub with easy rail, bus and metro links, ideal for hosting domestic and international clients.

    Work alongside lawyers, architects and designers in stylish light filled surroundings with 2nd and 3rd floor views of city life below. After work, enjoy the restaurants and bars on lively Frederiksborggade or sample Danish delicacies at the famous Torvehallerne food market.

    Pilestraede 60

    Pilestraede 60 1st floor, Copenhagen, 1112, DNK

    Expect a number of exciting new opportunities piling up on your desk, thanks to stylish office space at Pilestraede 60, Copenhagen. Located in the major economic and financial centre of Denmark, join a thriving economy based largely in services and commerce. Choose your favourite way to commute, with Nørreport Bus Stop, Subway Station and Train Station all just a five-minute walk away. Looking to attract guests from further afield? Ensure you land a great first impression by driving 30 minutes to greet them at Copenhagen Airport. From quick meetings scheduled to long-term projects planned, we’ve got perfect workspace for you.

    Professional office space awaits in Pilestraede 60. Park in one of 400 on-site parking spaces and gear up for ground-breaking decisions in our quiet private offices – with a freshly ground coffee. Get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms, which include superfast WiFi at your fingertips. When it’s time get away from your desk, open the door to Copenhagen’s beautiful city, filled with stunning museums, gardens and a spectacular castle – all within a 12-minute walk away. When you want to impress, head to the nearby restaurant and treat guests to some fine Danish dining.

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta 1 190 DKK
    10 napHavonta 1 890 DKK
    30 napHavonta 3 290 DKK

    Koppenhága területén már jelen vagyunk

    Harness Copenhagen’s superb international business reputation, with a virtual office offering a choice of premium addresses. Create a presence in Denmark’s effervescent capital, renowned as the country’s financial heartbeat and a key European economic powerhouse.

    Virtuális irodák Koppenhágában az Ön igényeire szabva
    Channel Copenhagen’s business reputation into your brand, by establishing an instant presence in the Danish capital with a virtual office. Project a positive image of your company with our professional receptionists on hand to take your calls. Add our mail forwarding service to receive your correspondence anywhere in the world. And when you travel, enjoy complimentary access to our business lounges worldwide.
    Fedezzen fel egyéb helyeket Koppenhágában
    Virtuális iroda Hellerupban (1)
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető virtuálisiroda-hálózatunk teljes egészét: Dániában.

    Válaszok a virtuális irodával kapcsolatos kérdéseire Koppenhágában

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Alapítson vállalkozást Koppenhágában virtuális irodában. Számos virtuálisiroda-helyszínünk van a környéken, már havi 750 DKK ártól havi 1 950 DKK árig.
    A Regusnál széles körben kínálunk professzionális virtuálisiroda-szolgáltatásokat Koppenhágában, hogy segítsünk Önnek minden lehetőséget maximálisan kihasználni. Válasszon új üzleti címet egy felkapott helyszínen, virtuálisiroda-csomagjaink részeként. Szolgáltatásunk részeként a híváskezelés és a postatovábbítás mellett helyi telefonszámot is biztosíthatunk, hogy Ön a fontos dolgokra koncentrálhasson, a többit pedig ránk bízhassa. Virtuális iroda és virtuális iroda plusz csomagjaink korlátlan business lounge-hozzáférést biztosítanak. A plusz csomag részeként havonta 5 napon irodát vagy coworking-irodahelyiséget is használhat.
    Ha nem szeretne hosszú távra elköteleződni, virtuális irodáink akár már egy hónapos, havonta megújuló szerződéssel is elérhetők.
    A legtöbb országban és térségben minden marketinganyagán feltüntetheti új virtuálisiroda-címét, beleértve a webhelyét, névjegykártyáját és levélpapírjait. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a virtuális irodára vonatkozó szabályok országonként vagy térségenként változnak. Előfordulhat, hogy egyes területeken a csomagok nem elérhetők, vagy korlátozások vonatkozhatnak rájuk. Bizonyos térségekben nem lehet virtuális iroda címére vállalkozást regisztrálni. Vásárlás előtt mindig kérdezze meg értékesítési munkatársát a helyi törvényekről és szabályozásokról.
    Tudjuk, hogy az üzleti világban gyorsan változhatnak a dolgok. Ha egy másik irodaházba kell költöznie, mi további díj felszámítása nélkül gondoskodunk erről.
    A virtuálisiroda-csomag módosításához vagy törléséhez forduljon egyik csapattagunkhoz még ma.
    Egy csekély felár ellenében kérheti levelei továbbítását napi, heti vagy havi rendszerességgel. Továbbá be is szkennelhetjük, és digitális formában is továbbíthatjuk Önnek leveleit, illetve személyesen is átveheti levelezéseit virtuális irodájának címén.
    Minden virtuális irodánkat valós irodaházakból üzemeltetjük, professzionális helyszíni csapataink segítségével. Ők kezelik az e-mailjeit, illetve továbbítják Önnek levélküldeményeit, virtuális recepciósaink pedig kezelik a beérkező hívásokat.
    Igen, kihasználhatja egy saját regionális vagy országos telefonszám előnyeit, és további tényezőket is megadhat, amelyek hitelesen tükrözik helyi jelenlétét.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.