Sajnáljuk, de nem találjuk a következőt: {{term}}. Kérjük, próbálja újra.

Virtuális iroda Kuala Lumpur, Pavilion KL irodaházunkban

Level 8, Pavilion Kuala Lumpur, 168 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

The Pavilion business centre is located on Jalan Bukit Bintang the heart of Kuala Lumpur's Golden Triangle and is set within a premier retail area - Pavilion KL - home to over 500 major brands in fashion, dining and urban leisure. It is also adjacent to several other shopping malls within the famous Bintang Walk area. 5 stars hotels such as JW Marriot, The Westin, Ritz Carlton, Grand Millennium Kuala Lumpur and many other commercial buildings which are home to many MNC companies based in this major central business districts (CBD) in Kuala Lumpur. It is well connected via many modes of public transportation including the LRT, MRT, KL Monorai and the free GO-KL bus. The centre is supported by a wide range of amenities including many restaurants, banks and leisure facilities. There are many major tourist attractions and entertainment venues within the walking distance making this a popular place for business, entertainment and living. The Pavilion centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

Részletek
Vásárlás most

Virtuális iroda Kuala Lumpur, Pavilion KL irodaházunkban

Level 8, Pavilion Kuala Lumpur, 168 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

The Pavilion business centre is located on Jalan Bukit Bintang the heart of Kuala Lumpur's Golden Triangle and is set within a premier retail area - Pavilion KL - home to over 500 major brands in fashion, dining and urban leisure. It is also adjacent to several other shopping malls within the famous Bintang Walk area. 5 stars hotels such as JW Marriot, The Westin, Ritz Carlton, Grand Millennium Kuala Lumpur and many other commercial buildings which are home to many MNC companies based in this major central business districts (CBD) in Kuala Lumpur. It is well connected via many modes of public transportation including the LRT, MRT, KL Monorai and the free GO-KL bus. The centre is supported by a wide range of amenities including many restaurants, banks and leisure facilities. There are many major tourist attractions and entertainment venues within the walking distance making this a popular place for business, entertainment and living. The Pavilion centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

  • Teljes képernyős nézet
  • Megközelítési információk
  • Utcanézet
Az összes helyszín megtekintése Kuala Lumpur területén

Világszerte megbíznak bennünk

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T
Vásárlás most

Miért érdemes Regus virtuális irodát választania?

Üzleti cím

Válasszon irodát a legkeresettebb környéken, alacsony költségek mellett.

Hívásfogadás

Igényeljen helyi telefonszámot, és vegyen fel valakit, aki fogadja hívásait.

Szabja testre a választott programot

Adjon hozzá hívásfogadást, és használjon egy privát irodát az Ön által választott irodaházban.

Egyszerűen áthelyezhető

Költöztesse át szerződését bármely más címünkre extra költségek nélkül.

Postakezelés

Adja meg levelezési címként bármelyik Regus-címet, ahol felveheti küldeményeit, vagy kérheti továbbításukat.

Válassza ki az Önnek megfelelő virtuálisiroda-csomagot

Postakezelés bizalmat keltő, professzionális címek széles választékával vállalkozása számára

Professzionális cím

Telepítse vállalkozását a lehető legjobb helyre, tegyen szert bizalmat keltő címre, és vegye igénybe postakezelési szolgáltatásunkat.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Virtuális iroda

Tegyen szert professzionális üzleti címre, amelyhez postakezelés és hívásfogadás is jár, és amellyel business lounge-aink globális hálózatához is hozzáférhet.

Virtuális iroda plusz: üzleti cím, postakezelés, hívásfogadás és business lounge

Virtuális iroda plusz

Élvezze teljes virtuálisiroda-csomagunk előnyeit: üzleti cím, postakezelés és hívásfogadás; ingyenes business lounge-használat; és saját iroda az Ön által választott bármelyik irodaházunkban.

Az ár minden költséget magában foglal

Fizessen mindössze azért, amire szüksége van – legyen szó akár postakezelésről vagy egy teljes virtuális irodáról

A Regus irodaházainak globális hálózata 3000 helyen vehető igénybe

Regus-hálózat

  • Irodaházak globális hálózata
  • Válasszon több mint 3000 prémium helyszín közül
Virtuális cím, ahol leveleket és hívásokat fogadhat vállalkozása nevében

Virtuális cím

  • Fogadjon leveleket és hívásokat vállalkozása nevében
  • Nincs szükség állandó irodahelyiségre
Vásárlás most

Többféle munkavégzési lehetőség Kuala Lumpur területén

Többet kínálunk, mint egy egyszerű irodahelyiség

...

Professzionális szobák találkozókhoz, tárgyalásokhoz, betanításhoz és interjúkhoz itt: Kuala Lumpur, Pavilion KL

Tárgyalóterem

Munkára kész: mindent elrendezünk, mielőtt Ön megérkezik – csak menjen be, és lásson munkához

Napi iroda

Csak azért fizet, amire szüksége van: válasszon tagságot az Ön által leggyakrabban használt irodahelyiség alapján

Business lounges

Szolgáltatások mozgáskorlátozottaknak}

Kezelje irodahelyiségét a Regus alkalmazással!

Intézze ügyeit bárhonnan

Töltse le a Regus mobilalkalmazását az Apple App Store-ból vagy a Google Playről.

Töltse le a Regus alkalmazást az Apple App Store-ból      Töltse le a Regus alkalmazást a Google Play Áruházból

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.

Kezdjünk hozzá!

Dolgozzon bármilyen területen, bármekkora legyen is a költségkerete, mi segítünk megtalálni a megfelelő irodát.