home Icon
  • Hollandia
  • Almere
home Icon

Virtuális iroda Almere-ben

/Azonnali jelenlét/IGÉNY SZERINTI MUNKATÉR
Alakítsa ki vállalkozása láthatóságát egy virtuális iroda nyitásával Almere-ben területén. Kiterjedt globális hálózatunknak köszönhetően presztízs értékű üzleti címmel rendelkező, közkedvelt munkahelyszínek közül válogathat postakezelési lehetőségek és hívásfogadási szolgáltatások széles skálájával, továbbá igény szerint használhatja a tárgyalótermeket és íróasztalokat.
A következő módokon támogatjuk Önt Almere-ben:
  • bullet IconProfesszionális üzleti cím kiemelt helyszínen.
  • bullet IconOpcionális híváskezelési szolgáltatás áll rendelkezésre.
  • bullet IconKreditek a világszerte működő business lounge-okhoz és napi irodákhoz a meghatározott csomagokban.
Vásárlás most
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: € 155 személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: € 155 személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: € 55 naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
€ 159 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: € 149 személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: € 29 naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
€ 89 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
€ 105 / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
€ 185 / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
€ 275 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: € 29 óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: € 29 óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: € 29 óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: € 29 óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Virtuális iroda Almere-ben

    World Trade Centre Almere

    P.J. Oudweg 4, Almere, 1314 CH, NLD

    Raise your profile with office space in World Trade Centre Almere. This 120-metre glass tower with vertical red lines is an instantly recognisable landmark. Welcome visitors with ease, as this location offers direct trains to Amsterdam city centre and Schiphol international airport.

    Feel inspired by the spacious light-filled atrium featuring stone flooring and host business events with memorable top-floor views. Enjoy lunch in the stylish on-site restaurant and explore the shops in Almere City Mall, less than 15 minutes’ walk away.

    Privát irodák már€ 155/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák már€ 55/nFoglaljon most!

    Almere Central Station

    Mandela Plein 1, Almere, 1314 CG, NLD

    Improve your work-life balance in an award-winning building with our Almere Central Station offices. Situated in a striking blue-glazed tower, this location provides fast rail connections to Amsterdam along with a rooftop terrace and pool.

    Take in panoramic views stretching all the way to Amsterdam and work effectively in light-filled spaces featuring stylish black, white and grey decor. Make the most of your downtime, with shops, restaurants, a museum and art gallery all within 15 minutes’ walk.

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta € 159
    10 napHavonta € 245
    30 napHavonta € 385

    Almere területén már jelen vagyunk

    Build on the growing reputation of Almere as a business location with a virtual office location in the city. Get an instant business address and phone number, while you work wherever you need to be.

    Virtuális irodák Almere-ben az Ön igényeire szabva
    Give your business a local Almere address instantly, with a virtual office. Choose the location, and we’ll give you presence in the city for minimal cost. Mail handling comes as standard, an our professional reception team can answer your calls and forward your mail if you choose. And enjoy complimentary access to our business lounges when you’re on the move.
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető virtuálisiroda-hálózatunk teljes egészét: Hollandiában.

    Válaszok a virtuális irodával kapcsolatos kérdéseire Almere-ben

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Alapítson vállalkozást Almere-ben virtuális irodában. A környéken két irodaházból is választhat, és könnyedén elindíthatja az ügymenetet. Itt az árak havi € 105 és havi € 136 között mozognak virtuálisiroda-csomag esetén.
    A Regusnál széles körben kínálunk professzionális virtuálisiroda-szolgáltatásokat Almere-ben, hogy segítsünk Önnek minden lehetőséget maximálisan kihasználni. Válasszon új üzleti címet egy felkapott helyszínen, virtuálisiroda-csomagjaink részeként. Szolgáltatásunk részeként a híváskezelés és a postatovábbítás mellett helyi telefonszámot is biztosíthatunk, hogy Ön a fontos dolgokra koncentrálhasson, a többit pedig ránk bízhassa. Virtuális iroda és virtuális iroda plusz csomagjaink korlátlan business lounge-hozzáférést biztosítanak. A plusz csomag részeként havonta 5 napon irodát vagy coworking-irodahelyiséget is használhat.
    Ha nem szeretne hosszú távra elköteleződni, virtuális irodáink akár már egy hónapos, havonta megújuló szerződéssel is elérhetők.
    A legtöbb országban és térségben minden marketinganyagán feltüntetheti új virtuálisiroda-címét, beleértve a webhelyét, névjegykártyáját és levélpapírjait. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a virtuális irodára vonatkozó szabályok országonként vagy térségenként változnak. Előfordulhat, hogy egyes területeken a csomagok nem elérhetők, vagy korlátozások vonatkozhatnak rájuk. Bizonyos térségekben nem lehet virtuális iroda címére vállalkozást regisztrálni. Vásárlás előtt mindig kérdezze meg értékesítési munkatársát a helyi törvényekről és szabályozásokról.
    Tudjuk, hogy az üzleti világban gyorsan változhatnak a dolgok. Ha egy másik irodaházba kell költöznie, mi további díj felszámítása nélkül gondoskodunk erről.
    A virtuálisiroda-csomag módosításához vagy törléséhez forduljon egyik csapattagunkhoz még ma.
    Egy csekély felár ellenében kérheti levelei továbbítását napi, heti vagy havi rendszerességgel. Továbbá be is szkennelhetjük, és digitális formában is továbbíthatjuk Önnek leveleit, illetve személyesen is átveheti levelezéseit virtuális irodájának címén.
    Minden virtuális irodánkat valós irodaházakból üzemeltetjük, professzionális helyszíni csapataink segítségével. Ők kezelik az e-mailjeit, illetve továbbítják Önnek levélküldeményeit, virtuális recepciósaink pedig kezelik a beérkező hívásokat.
    Igen, kihasználhatja egy saját regionális vagy országos telefonszám előnyeit, és további tényezőket is megadhat, amelyek hitelesen tükrözik helyi jelenlétét.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.