home Icon
  • Norvégia
  • Oslo
home Icon

Virtuális iroda in Oslo

/Azonnali jelenlét/IGÉNY SZERINTI MUNKATÉR
Alakítsa ki vállalkozása láthatóságát egy virtuális iroda nyitásával in Oslo területén. Kiterjedt globális hálózatunknak köszönhetően presztízs értékű üzleti címmel rendelkező, közkedvelt munkahelyszínek közül válogathat postakezelési lehetőségek és hívásfogadási szolgáltatások széles skálájával, továbbá igény szerint használhatja a tárgyalótermeket és íróasztalokat.
A következő módokon támogatjuk Önt in Oslo:
  • bullet IconProfesszionális üzleti cím kiemelt helyszínen.
  • bullet IconOpcionális híváskezelési szolgáltatás áll rendelkezésre.
  • bullet IconKreditek a világszerte működő business lounge-okhoz és napi irodákhoz a meghatározott csomagokban.
Vásárlás most
phone iconHívjon minket a következő számon:+44 20 3839 9912

Az igényeinek megfelelően kialakított, rugalmas irodák

Rugalmas, teljes mértékben személyre szabható irodabérlési szolgáltatásaink óránkénti és napi alapon is állnak rendelkezésére, vagy amíg csak szüksége van rájuk.

Privát irodák

Azonnal igénybe vehető, teljesen berendezett irodák széles választéka mindennel, amire a kezdéshez szüksége lehet.

  • calendarHavi vagy éves elszámolásban
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Kr 4 650 személyenként havonta

Egyéni irodák

Amikor az előre eltervezett mégsem tökéletes. Szabadon személyre szabhatja irodáját, a berendezést és a márkák megjelenítését is beleértve.

  • brandHavi vagy éves elszámolásban (vagy személyre szabottan)
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Kr 4 650 személyenként havonta

Napi irodák

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • 24 hour accessÓra- vagy napidíjas elszámolás
  • TeamsA csapatok méretétől függetlenül
Kezdőár: Kr 50 naponta

Irodatagsági csomag

Rugalmasan elérhető napi irodák, ahol és amikor csak szeretné, több ezer helyszínen világszerte.

  • Flexible paymentHavi 5, 10 vagy korlátlan számú nap
Kr 2 350 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Éljen a hot desk lehetőségünkkel egy napra, vagy foglaljon saját asztalt több ezer helyszínünk egyikében.

Saját asztal

Béreljen annyi asztalt, amennyit csak szeretne a dinamikus, közös használatú irodáinkban. A csomag része az üzleti cím és tárolóhely biztosítása.

  • Office deskFoglalt állandó irodahelyiség
Kezdőár: Kr 3 690 személyenként havonta

Napi coworking

Igény szerinti hozzáférés az inspiráló, egylégterű coworking irodákhoz, hogy mindig legyen asztala, amikor csak szüksége van rá.

  • 24 hour accessHot desk egy órára vagy egész napra
Kezdőár: Kr 50 naponta

Coworking tagság

Gyakrabban szeretné igénybe venni hot desk szolgáltatásainkat? Béreljen asztalt havonta 5, 10 vagy akár korlátlan számú napra.

  • Flexible paymentHot desk, ahányszor csak szüksége van rá
Kr 1 490 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
A szükséges virtuális vagy fizikai jelenléttől függően van olyan csomagunk, amely megfelel a vállalkozásának.

Üzleti cím

Építse fel vállalkozását és fejlessze hitelességét egy virtuális cím használatával több mint 4000 helyszínünk bármelyikén.

  • GlobalVirtuális jelenlét bárhol
Kr 850 / hónap összegtől

Virtuális iroda

Egy nagy presztízsű üzleti cím telefonos ügyintézői szolgáltatással, virtuális recepcióssal és a globális business lounge hálózatunkhoz való hozzáféréssel.

  • IrodaA legnépszerűbb csomagunk
Kr 1 750 / hónap összegtől

Virtuális iroda plusz

A Virtuálisiroda-csomagok összes előnye, továbbá hozzáférés a tárgyalótermekhez és havi 5 nap irodabérlési lehetőség.

  • TagságA legteljesebb csomagunk
Kr 3 050 / hónap összegtől

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz
Tárgyalótermek világszerte, bármilyen célra. Elérhető egy órára vagy egy napra – vagy amíg csak szüksége van rá.

Tárgyaló

Tökéletes helyszín a tárgyalásokhoz, az együttműködésekhez és az interjúkhoz. Elérhető óraalapú elszámolásban, a helyszíni csapatunk támogatásával.

  • Kérjen tájékoztatástVálasszon a több mint 10 000-ből
Kezdőár: Kr 250 óránként

Interjúszobák

Professzionális, privát irodák a jelöltekkel folytatott interjúkhoz, az éves értékelésekhez vagy egy kutatási csoport vezetéséhez.

  • TeamsNagyszerű benyomás
Kezdőár: Kr 250 óránként

Oktatóterem

Tökéletes, ha asztallal, rajztáblával és kivetítővel felszerelt irodára van szüksége továbbképzésekhez.

  • No capitalKépzésekre kialakítva
Kezdőár: Kr 250 óránként

Üléstermek

Professzionális, igény szerinti irodahelyiség. Tökéletes, ha meghúzódna valahol, és a munkájára összpontosítana.

  • TeamsLenyűgöző iroda
Kezdőár: Kr 250 óránként

Segítségre van szüksége?

Kérjen személyes telefonbeszélgetés egy szakértő tanácsadóval.

  • Az ügynökök világszerte elérhetők
  • Tárgyalják meg a különböző lehetőségeket
  • Kérjen személyes ajánlatot
  • A regisztráció után máris hozzáláthat a többi teendőhöz

Virtuális iroda in Oslo

    Postgirobygget

    Biskop Gunnerus Gate 14, Oslo, 0185, NOR

    Stand out with a stylish workspace in Norway’s tallest office building. Set in the heart of Oslo, with direct links to the metro, bus, train and airport express services of Oslo Central Station, our Postgirobygget venue could hardly be better connected.

    Soak up the views through the floor-to-ceiling windows of the bright workspace, or from the stunning roof terrace. Catch up with clients and colleagues in the sandwich bar or explore the nearby buzzing bars, restaurants, museums and opera house.

    Privát irodák márKr 8 050/hKérjen ajánlatot!
    Napi irodák márKr 1 790/nFoglaljon most!

    Stortorvet 7

    Stortorvet 7, Oslo, 0155, NOR

    Located in the bustling heart of Oslo, Stortorvet 7 is a thriving business hub, with 24-hour access and an inspiring community of like-minded business professionals.

    It’s been designed to really fuel collaboration and ignite your creativity. Inside lies a workspace like no other, with its bright and airy surroundings, designer furniture, barista-brewed coffee, friendly support staff – not to mention the rooftop bar and restaurant. Added to this, you have flexible workspaces, shared offices, breakout areas and a generous-sized broadcast and conference room for dynamic presentations. Stortorvet 7 is as well connected as you – and all major transport links are just a short stroll away, including the Aker Brygge Ferry Terminal. If you’re arriving by bike, there’s safe storage for that, too.

    Tollbugata 8

    Tollbugata 8, Oslo, 0152, NOR

    Tollbugata 8 consists of two properties brought together as one into a stylish place to work in the Kvadraturen area. It's as central as it gets - close to Oslo Central Station and the Oslo Stock Exchange and easily accessible by bus, metro, car and bike. Meanwhile, the central business district is just outside, putting you at the heart Norwegian business and close to some of the city’s busiest cafes and restaurants.

    It's a location with ample light and open space, including courtyard access and an impressive atrium designed to stimulate a social atmosphere. Get together in the café or find your focus in a private office. Tollbugata 8 is a major hub in a thriving district with unparalleled access to everything the capital has to offer.

    Apotekergata 10

    Apotekergata 10, Oslo, 0180, NOR

    Four buildings combine to create an incredible workspace at Apotekergata 10.

    A dynamic fusion between historic architecture and modern building, Apotekergata 10 is one of the most unique workspaces you’ll encounter. A step away from Tinghuset Light Rail Station, discover three characterful 19th-century buildings, interconnected by an inspiring office structure and its large atrium. Apotekergata 10 occupies part of one of these classical buildings, giving creatives and entrepreneurs an innovative environment to work in.

    Thanks to high-speed Wi-Fi, you can plug in and work across private offices, collaborative meeting rooms, or in the many lounge spaces. The building’s village-like feel makes stepping out for a cup of coffee to boost your productivity simple. It’s located in the ‘literature quarter’, home to Oslo’s largest publishers of books and news, and just a short walk from the Rockefeller Music Hall, Folketeateret Performing Arts Theater and Brannvakten Historical Landmark. You’ll find this area fantastic to live and work in, enjoying premium office space during the day, and unique attractions like the Spikersuppa Ice Skating Rink, Christian Frederiks plass Park and Oslo Reptile Park during your downtime.

    Irodai csomagok rendszeres használatra.

    Irodatagsági csomagjaink hozzáférést biztosítanak az összes nagyobb városban megtalálható irodaházainkhoz. Alacsony árakkal és rugalmas feltételekkel.

    Irodai csomagok (havi árak)

    5 napHavonta Kr 2 350
    10 napHavonta Kr 3 850
    30 napHavonta Kr 6 150

    Oslo területén már jelen vagyunk

    Build your business presence with confidence in south Norway with a virtual office location in Oslo. Grow your reputation with a professional address among a thriving commercial community here.

    Virtuális irodák in Oslo az Ön igényeire szabva
    Find a home for your business in an instant within the global city of Oslo. Whether you work from home or elsewhere, our virtual office locations give you a professional presence in this renowned capital. Stay in touch with clients using mail forwarding and call answering services. And access a meeting room or office space quickly whenever needed.
    Fedezzen fel egyéb helyeket in Oslo
    Virtuális iroda Sentrumban (4),Virtuális iroda Grefsenben (2)
    Vagy fedezze fel a következő területen elérhető virtuálisiroda-hálózatunk teljes egészét: Norvégiában.

    Válaszok a virtuális irodával kapcsolatos kérdéseire in Oslo

    Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
    Alapítson vállalkozást in Oslo virtuális irodában. Számos virtuálisiroda-helyszínünk van a környéken, már havi Kr 850 ártól havi Kr 2 070 árig.
    A Regusnál széles körben kínálunk professzionális virtuálisiroda-szolgáltatásokat in Oslo, hogy segítsünk Önnek minden lehetőséget maximálisan kihasználni. Válasszon új üzleti címet egy felkapott helyszínen, virtuálisiroda-csomagjaink részeként. Szolgáltatásunk részeként a híváskezelés és a postatovábbítás mellett helyi telefonszámot is biztosíthatunk, hogy Ön a fontos dolgokra koncentrálhasson, a többit pedig ránk bízhassa. Virtuális iroda és virtuális iroda plusz csomagjaink korlátlan business lounge-hozzáférést biztosítanak. A plusz csomag részeként havonta 5 napon irodát vagy coworking-irodahelyiséget is használhat.
    Ha nem szeretne hosszú távra elköteleződni, virtuális irodáink akár már egy hónapos, havonta megújuló szerződéssel is elérhetők.
    A legtöbb országban és térségben minden marketinganyagán feltüntetheti új virtuálisiroda-címét, beleértve a webhelyét, névjegykártyáját és levélpapírjait. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a virtuális irodára vonatkozó szabályok országonként vagy térségenként változnak. Előfordulhat, hogy egyes területeken a csomagok nem elérhetők, vagy korlátozások vonatkozhatnak rájuk. Bizonyos térségekben nem lehet virtuális iroda címére vállalkozást regisztrálni. Vásárlás előtt mindig kérdezze meg értékesítési munkatársát a helyi törvényekről és szabályozásokról.
    Tudjuk, hogy az üzleti világban gyorsan változhatnak a dolgok. Ha egy másik irodaházba kell költöznie, mi további díj felszámítása nélkül gondoskodunk erről.
    A virtuálisiroda-csomag módosításához vagy törléséhez forduljon egyik csapattagunkhoz még ma.
    Egy csekély felár ellenében kérheti levelei továbbítását napi, heti vagy havi rendszerességgel. Továbbá be is szkennelhetjük, és digitális formában is továbbíthatjuk Önnek leveleit, illetve személyesen is átveheti levelezéseit virtuális irodájának címén.
    Minden virtuális irodánkat valós irodaházakból üzemeltetjük, professzionális helyszíni csapataink segítségével. Ők kezelik az e-mailjeit, illetve továbbítják Önnek levélküldeményeit, virtuális recepciósaink pedig kezelik a beérkező hívásokat.
    Igen, kihasználhatja egy saját regionális vagy országos telefonszám előnyeit, és további tényezőket is megadhat, amelyek hitelesen tükrözik helyi jelenlétét.

    * A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.