Iroda-helyreállítás

Minden vállalkozás szembesülhet nem várt eseményekkel, amelyek miatt kicsúszik a kezéből az irányítás. Miért ne biztosítaná be magát a költséges fennakadások ellen piacvezető munkahely-helyreállítási megoldásainkkal? Segítünk Önnek gyorsan helyreállítani a munkafolyamatokat, és visszatérni a normál üzletmenethez.

Kérjen ajánlatot!

A világ legnagyobb vállalatainak bizalmát élvezzük

Iroda-helyreállítás

Vállalkozását váratlan helyzetekben is üzemeltetni tudjuk bútorozott, teljeskörűen berendezett, minden szolgáltatást tartalmazó irodahelyiségeinkben – akár csak néhány órára is.

Dinamikus

ContactAlapcsapata 20%-a számára
Foglaljon egy napon belül használatra kész privát irodát, melyet akár évi 30 napig is használat.

Foglalás

ContactCsapata létfontosságú 1%-a számára
Költöztesse be csapattagjait privát irodákba, ahol biztonságos IT-infrastruktúra áll rendelkezésre már 4 órától akár korlátlan napig.

Gyors

ContactIgény szerinti hozzáférés mindenki számára
Használatra kész vészhelyzeti, igény szerinti és coworking irodák.Beköltözhető állapotban világszerte 4000 helyszínen.

A vállalkozásának megfelelő megoldás

Ahhoz, hogy felkészülhessen a nem várt eseményekre, több szinten is előrelátónak kell lennie, attól függően, hogy ügymenete milyen egyedi elemeket tartalmaz, és csapatának mely tagjai kulcsfontosságúak vállalkozása számára. A kijelölt munkatársainak mindent biztosítunk a távoli munkavégzéshez szükséges megoldásoktól az ideiglenes coworking irodahelyiségekig, miközben a lehető leggyorsabban használatra kész állapotba hozzuk a problémás irodahelyiséget.

Kérjen ajánlatot! >

Minimális fennakadás, maximális támogatás

Szolgáltatott irodáink mindent megadnak csapatának, hogy jól menjen a munka, ameddig csak szükséges. Biztos lehet abban, hogy minden használatra kész, tapasztalt támogató csapataink pedig minden további igény esetén segítenek.

  • flexibleAz Ön saját irodája
  • wifiÜzleti szintű wifi
  • breakout areaHozzáférés tárgyalótermekhez és pihenésre alkalmas terekhez
  • 24 hr cctv monitoringBiztonsági szolgálat, takarítás, közműszolgáltatások és karbantartás
  • TelephoneKözvetlen üzleti telefonvonal
  • 24 hour accessIroda-hozzáférés minden nap, éjjel-nappal

Támogatás ott és amikor Önnek szüksége van rá

Globális jelenlétünk segítségével évente vállalkozások százainak segítünk helyreállítani az ügymenetet a legkülönbözőbb hullámvölgyekben. Rövid időn belül tudunk iroda-hozzáférést biztosítani világszerte 4000 helyszínen, minden nagyvárosban és közlekedési csomópontban. Mindezt azért, hogy vállalkozását akkor is működtethesse, ha nem várt esemény történik.

Forduljon hozzánk munkahely-helyreállítási igényeivel

Tapasztalt tanácsadóink örömmel segítenek Önnek létrehozni a vállalkozása számára megfelelő munkahely-helyreállítási tervet.

Kérjen ajánlatot!

Válaszok coworkinggel kapcsolatos kérdéseire

Csapatunk örömmel válaszol kérdéseire.
Lehet, hogy a három kombinációjára van szükség: gondoljon munkatársaira és hogy milyen támogatásra van szüksége a kiemelten fontos (és nem kiemelten fontos) munkát végző csapatok folyamatos munkájának fenntartásához. A Dinamikus terv működő privát irodát nyújt egy munkanapon belül: ezt javasoljuk csapata 20%-a esetében. A Fix fenntartású terv állandóan fenntartott munkateret kínál, amely a munkakörök 1%-ánál ideális. A Gyors terv átmeneti, vészhelyzet esetén igénybe vehető munkateret kínál csapata bármely tagjának, akinek szüksége van rá.
Tudjuk, mennyire fontos, hogy válság idején is működjön vállalkozása, és hogy biztosítva legyen a közös munka és a proaktív támogatás. John Frost, az M&S üzletmenet-folytonosságért felelős igazgatója elmagyarázza, hogyan működött velük együtt a Regus válsághelyzetben az egyesült királyságbeli Paddingtonban (London) található központjukban: „A Regus támogatásával sikerült fenntartani a több mint 2000 dolgozónak munkát adó központi iroda normál működését az épületen kívüli fő gázvezeték törésekor.
A Regus csapata kevesebb mint négy óra alatt megtalálta számunkra az alternatív munkateret, ami az általunk önként elfogadott szolgáltatásiszint-megállapodásban foglalt 24 óránál jóval rövidebb. Ezt igen nagyra értékeltük, mivel az eset a karácsony előtti hétfőn történt, ami forgalmas kereskedelmi időszak a vállalatunk számára. A Regus csapata megértette a helyzet sürgősségét, és rendkívül jól reagált; egyértelmű kommunikációja a sikeres problémamegoldás kulcstényezője volt.”
Az üzletmenet megszakadására kötött biztosítás önmagában nem válasz a katasztrófára: segíthet ugyan a pénzügyi veszteség minimalizálásban, de nem állítja vissza az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást, és nem szerzi vissza az elveszített jó hírnevet. Vállalkozása akkor a legsebezhetőbb, amikor váratlan katasztrófa történik. Ha nincs megfelelő, minden lehetséges megoldásra kiterjedő terv, a sikertelenség kockázata sokkal nagyobb. 
A legjobb tervekkel megtalálhatja az arany középutat az alábbiak kapcsán:
– Külön munkahely-helyreállítási lehetőség a speciális felszerelést igénylő kulcsfontosságú személyzetnek
– Előre kijelölt iroda a bizalmas információkkal foglalkozó kollégáknak
– Helyreállítási időszakban otthoni munkavégzés a nem kiemelten fontos munkát végzőknek
– Egyszerűen használható, rugalmas irodák a csapatmunka fenntartása és a létesítmények könnyű elérése érdekében.
A legfelkészültebb vállalkozások tudják, mi a fontos, és mi kell a folyamatos munkavégzés fenntartásához. Figyelembe veszik alkalmazottaik igényeit is a katasztrófa utáni helyreállítás műveletei során. Ilyen igény lehet:
– a családi elkötelezettség
– a csapatmunka iránti igény
– a támogató hálózatok elérhetősége
– a biztonságos kommunikáció
– a modern létesítmények.
Vegye figyelembe a közlekedési és a parkolási lehetőségeket is. Ha az áramkimaradás vagy a regionális evakuálás veszélye fennáll, fontos, hogy a választott helyszín elég messze legyen a jelenlegi irodájától, hogy ne érintse ugyanaz a helyzet. Vegye figyelembe, hogyan reagálnak kollégái az új helyszínre – ugyanolyan könnyen megközelíthető számukra, és szívesen mennek oda?
Az otthoni munkavégzés kezdetben vonzónak tűnhet, és lehet, hogy tényleg ez a legjobb megoldás azoknak az alkalmazottaknak, akik már gyakorolják, vészhelyzeti lehetőségként azonban sok mindent csak feltételezünk vele kapcsolatban, és hosszú távon ritkán fenntartható. Az egyik ilyen feltételezés, hogy minden alkalmazottnak elég gyors, megbízható és biztonságos internetkapcsolata és kommunikációs hálózata van otthon. Másrészt a katasztrófák nem korlátozódnak csak a kereskedelmi ingatlanokra: sokszor sújtják a lakóövezeteket is, gyakran még sokkal súlyosabb következményeket okozva. Azt is figyelembe kell venni, hogy az otthonról dolgozók könnyen elszigeteltnek érezhetik magukat, amikor nem érintkeznek kollégáikkal.

* A feltüntetett árak a megkeresés időpontjában érvényesek, és 24 hónapos szerződésre vonatkoznak. Az árak módosulhatnak, illetve a kiválasztott termékek és szolgáltatások függvényében eltérőek lehetnek. Az irodák és coworking helyiségek árai személyenként és havonta értendők, és a rendelkezésre állástól függenek. A vonatkozó feltételek érvényesek.